شهر همدلی

برنامه‌های رمضانی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز با اجرای ویژه‌برنامه «شهر همدلی» در میان استقبال پرشور روزه‌داران در پارک شمس تبریزی آغاز شد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، تواشیح و ابتهال، موسیقی پاپ آذری، نمایش کودکان، استندآپ کمدی و مسابقات سرگرم‌کننده، از عمده بخش‌های «شهر همدلی» بود که با همکاری شهرداری منطقه ۱ تبریز، تا ساعاتی پس از بامداد، استقبال گرم خانواده‌ها را در پارک شمس تبریزی به همراه داشت.

مشارکت در سنت حسنه گلریزان و آغاز جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای آزادی یکی از زندانیان نیازمند مالی، از اهداف عمده برنامه‌های «شهر همدلی» است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین قدوسی: رمضان زندگی برای نشاط روحی و جسمی انسان است

حضور سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و اجرای مسابقات بین گروه‌های مختلف سنی و خانواده‌ها، از جمله بخش‌های این برنامه بود که استقبال خانواده‌ها و به ویژه کودکان را به همراه داشت.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین قدوسی در بخشی از برنامه «شهر همدلی» ارتباط صمیمی و صادقانه با عموم شهروندان را ضروری خواند و افزود: رمضان ماه نشاط و معنویت است و باید از این فرصت، به نحو احسن برای ارتباط رو در رو با خانواده‌ها بهره بگیریم.

وی اضافه کرد: ماه مبارک رمضان، تنها یک مناسبت مذهبی نیست، بلکه یک سبک زندگی برای نشاط روحی و جسمی انسان است.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، پرهیز از اسراف و زیاده‌روی را از آموزه‌های مهم ماه مبارک عنوان و خاطرنشان کرد: فلسفه اصلی این ماه، کاستن از حجم مصرف‌های روزمره، برای درک دشواری‌ها و کاستی‌های اقشار دردمند جامعه است.

وی ادامه داد: رمضان ماه رحمت و مهربانی حضرت احدیت است و چه نیکو است که از این فرصت، برای افزایش مهربانی و همدلی در رفتار و کردارمان بهره بگیریم.

دومین ویژه‌برنامه رمضانی «شهر همدلی» امروز چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت، پس از افطار با همکاری شهرداری منطقه ۲ تبریز، در پارک پلیس واقع در کوی پرواز برگزار می‌شود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.