به گزارش “آیرال خبر”، اپراتور هواداری باشگاه تراکتورسازی تبریز ، به عنوان جدید ترین و متفاوت ترین اپراتور تلفن همراه کشور ، رسما فعالیت خود را با محوریت شهر تبریز و استان آذربایجان شرقی آغاز کرد.
مهندس توکلی مدیرعامل آذرتل در نشست خبری خود با خبرنگاران با اعلام این خبر و تأکید بر آغاز به کار رسمی این اپراتور جدید در فضای شبکه تلفن همراه کشور گفت: آذرتل، نسل جدید اپراتور تلفن همراه با همکاری باشگاه محبوب تراکتورسازی و به منظور ارائه خدمات خاص و ویژه به طرفداران این تیم فعالیت خود را آغاز کرد.
وی افزود: آذرتل به عنوان دومین برند تجاری شرکت ” نگین ارتباطات آوا ” در تلاش است که محصولات و خدمات نوین ارتباطی را در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و مطابق با آخرین فناوری های روز دنیا عرضه کرده و تجربه ای متفاوت برای مشترکین خود رقم بزند.

توکلی تصریح کرد: این شرکت با ارائه سرویس های ارتباطی، خدمات خود را به صورت یکپارچه در سراسر کشور و با محوریت تبریز و آذربایجان شرقی عرضه می کند.
وی با تأکید بر این که فعالیت های اقتصادی مانند آذرتل منجر به استقلال اقتصادی و خودکفایی باشگاه و ثروتمند شدن تراکتورسازی خواهد شد افزود: حدود ۶۰ تا ۶۵ درصد جمعیت ایران ترک‌زبان‌ها هستند و سهامداران ما هم ترک‌زبان هستند که دوست داشتند با باشگاه تراکتورسازی طرحی را آغاز کنیم و ما به عنوان شریک تجاری باشگاه تراکتورسازی طرح سیم‌کارت‌های آذرتل را استارت زدیم.

وی تاکید کرد: کسب ‌و ‌کار و تولید درآمد باید از پتانسیل‌های موجود صورت بگیرد و ما تصمیم گرفتیم از پتانسیل موجود در تراکتورسازی استفاده کنیم و از این طریق کمک زیادی هم به باشگاه تراکتورسازی خواهد شد.
مدیرعامل شرکت آذرتل اظهار داشت: می‌توان گفت که آذرتل شریک تجاری و به نوعی جزوی از ثروت باشگاه تراکتورسازی محسوب می‌شود و قدم اول برداشته شده است و می‌تواند نتایج خوبی در پی داشته باشد.
توکلی ادامه داد: ما سیم‌کارت‌های سازمانی با ویژگی های خیلی خوب به شرکت‌ها و سازمان‌ها در آذربایجان شرقی خواهیم داد.

وی گفت: تعرفه مکالمه مزیت اصلی ما نیست ، تعرفه مکالمه آذرتل از یکی از اپراتورها رقم پایین‌تری دارد و کیفیت سیم‌کارت‌های ما یکی از شرکت های مطرح بالاتر است.
توکلی گفت: سیم‌کارت آذرتل یک ماه مکالمه درون شبکه رایگان دارد و قیمت سیم‌کارت اعتباری ۲۰ هزار تومان است و سیم‌کارت دائمی ۱۳۳ هزار تومان خواهد بود که ۷۰ هزار تومان بسته های متنوع مکالمه و اینترنت دارد و به زودی جهت فروش در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.
وی افزود: فروش سیم‌کارت‌های آذرتل در کلیه نمایندگی‌های این شرکت آغاز شده و علاقه مندان می‌توانند آدرس نمایندگی های مجاز را از آدرس وب سایت آذرتل دریافت کنند.
مدیرعامل آذرتل خاطرنشان کرد: همچنین به ‌زودی مرکز تماس آذرتل به زبان ترکی در دسترس مخاطبان قرار خواهد گرفت.

توکلی گفت: این گونه فعالیت‌ها منجر به استقلال اقتصادی و خودکفایی باشگاه خواهد شد و می‌تواند تراکتورسازی را ثروتمند کند.
توکلی تصریح کرد: روی کاربران کار می کنیم. سرمایه گذار مثل یک آهو می ماند و به دنبال سرمایه گذاری در یک جای آرام می گردد. از سرویس های پایه باید به سمت سرویس های ویژه برویم.
وی خاطرنشان کرد: باشگاه تراکتورسازی شریک تجاری ماست سرمایه گذاری و ریسک از ماست ولی اگر سود کنیم آنها هم سود می کنند ولی اگر سود نکنیم هم آنها سودی نخواهند داشت. در این فضای سخت رقابتی و ایجاد اعتماد برای مردم به دنبال سرویس دهی بهتر هستیم. ما امیدواریم که باشگاه تراکتورسازی موفق باشد ، این حوزه مدیریت تخصصی خود را دارد و ما به عنوان یک سازمان کسب و کار باید همیشه این موقعیت را داشته باشیم که اگر چنین موقعیتی هم پیش آمد کمک کننده باشیم.

ئوکلی در بخش دیگری از این نشست خبری قیمت شکنی در فضای رقابتی را نوعی خودزنی اقتصادی دانست و افزود: امروزه یکی از راه های کسب مشتری قیمت شکنی است. سازمان مقررات یک سری کف و سقف تعیین می کند و نباید شرایطی پیش بیاید که خودت را بالا بکشی و دیگری را بسوزانی. من فکر نمی کنم در شرایط فعلی فقط با قیمت پایین آوردن و خودکشی کسب مشتری کنیم. در آن شرایط شاید چنین شرایطی مفید بود ولی الان نه. ما به هیچ عنوان حاضر نیستیم سیم کارت بیست هزار تومنی خود را رایگان ارائه دهیم. باید قیمتی که پرداخت می شود با نیز پاسخ حمایت ها را بدهیم. با برخی سرویس ها باید این حمایت ها را پاسخگو باشیم. ما راه آسانی نداریم و کسی هم برایمان فرش قرمز برایمان پهن نکرده بود. من در این راه از همه افراد شرکت امیدوار به موفقیت هستیم. یکی از مسائل قیمت است ولی تا جایی که بتوانیم زنده بمانیم.
مدیرعامل آذرتل همچنین در پاسخ به سوالی در خصوص حوزه سطح پوشش این اپراتور گفت: ما کل کشور را پوشش داده ایم. خاستگاه توسعه آذرتل در تبریز است ولی سرویس دهی برای کل کشور است. موبایل حالت جزیره ای ندارد. ما به دنبال تسهیل مکالمات و هزینه ها در خارج از کشور هم هستیم.
توکلی همچنین در خصوص برخی ابهامات در خصوص وابستگی های سازمانی اپراتور آذرتل به برخی اپراتورهای خاص نیز گفت: ما اوپراتور کاملا مستقل هستیم و سرویس هایمان هم کاملا مستقل به خودمان است. به زودی هم ترابورد را خواهیم داشت.

توکلی در پاسخ به سوالی در خصوص مدت و کیفیت قرارداد همکاری این شرکت با باشگاه تراکتورسازی گفت: قرارداد ما با باشگاه تراکتورسازی دائمی است و حتی مدیریت باشگاه هم اگر تغییر کند این قرارداد پابرجاست. ما همیشه پا به پای باشگاه تراکتورسازی هستیم و زمان مشخصی برای پایان این همکاری تعیین نشده است.
وی هواداران انبوه و گسترده تراکتورسازی در سراسر کشور را ظرفیتی بالقوه برای این شرکت دانست و خاطرنشان کرد: خیل عظیمی طرفدار تراکتورسازی هستند و این یک پتانسیل است. ما باید از هر ظرفیتی استفاده کنیم همان گونه که در سایر کشورها این کار را می کنند. اگر می خواهیم به تراکتورسازی کمک کنیم باید راهش را پیدا کنیم. این کار ما هم افزایی است و نمی گوییم که فقط سود می رسانیم و خودمان مضر می شویم. تراکتورسازی را به عنوان یک فرصت نگاه می کنیم و از این فرصت در حوزه خود استفاده مثبت خواهیم کرد.
توکلی افزود: ما راه مان را انتخاب کرده ایم؛ اسم ما خاص است و راه ما خاص است. در تعالی سازمانی شما باید به دوام فکر کنید ما احساسمان این است که می توانیم مداوم فعالیت کنیم. یکی از تیم های رقیب تراکتورسازی پیشنهادی را به ما ارائه کرد برای همکاری ولی ما با این پیشنهاد مخالفت کردیم چرا که ما جامعه هدف مان را انتخاب کرده ایم. کار ما بسیار دشوار است، ما نیاز مخاطب را سنجیده و آنرا برطرف می کنیم. آذرتل خود را عجین به تراکتورسازی کرده است و ما به هیچ عنوان اسپانسر یا شریک تجاری یک باشگاه نمی شویم. طبق قرارداد و اخلاقا این اتفاق صورت نخواهد گرفت.


مدیرعامل شرکت آذرتل در پایان گفت: امیدوارم تراکتورسازی در بازی‌های پیش روی نتایج لازم را کسب کند و اتفاقات خوبی برای این تیم رخ دهد. از هواداران این تیم هم خواهش می‌کنیم در بازی الجزیره حمایت لازم را در تبریز از تیمشان داشته باشند و از شما اصحاب رسانه هم می‌خواهیم حمایت‌های لازم را از این طرح داشته باشند تا شاهد موفقیت این تیم در آینده باشیم.
گفتنی است در این نشست معاون اقتصادی باشگاه تراکتورسازی تبریز نیز طی سخنانی اپراتور آذرتل را بازوی اقتصادی این باشگاه و هواداران آن دانست.

میرمحمد پور اقدم شربیانی گفت: باید کمک کنیم آذرتل به نام منطقه و با شراکت باشگاه بتواند به موفقیت برسد و مطمئن هستیم هرکسی که با تراکتورسازی مشارکت کند فقط سود می‌کند و ضرری نخواهد دید.
وی افزود: مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی بستر را به نوعی آماده کرده است که همه ما در ابتدا خودمان را به عنوان هوادار تراکتورسازی می‌بینیم و هنگام عقد قرارداد در فعالیت‌های اقتصادی خودمان را هوادار تراکتورسازی تلقی می کنیم تا ببینیم که آیا طرح می‌تواند به نفع هواداران ما باشد و پس از آن اقدام به امضای قرارداد می‌کنیم.
معاون اقتصادی باشگاه تراکتورسازی تصریح کرد: همه می‌دانند که هواداران تراکتورسازی کاملاً متفاوت هستند و از اصحاب رسانه هم می‌خواهم حمایت‌های لازم را انجام دهند تا با موفقیت این تیم به اقتصاد شهر و استان کمک کند.
شربیانی گفت: لذتی که در موفقیت تراکتورسازی برای هواداران تراکتور وجود دارد را نمی‌توان توصیف کرد و موفقیت این باشگاه در عرصه اقتصادی هم می‌تواند باعث خوشحالی هواداران تراکتورسازی شود.
معاون اقتصادی باشگاه تراکتورسازی تأکید کرد: باید کمک کنیم آذرتل به نام منطقه و با شراکت باشگاه بتواند به موفقیت برسد.

شربیانی گفت: این فعالیت پشت صحنه تلاش‌های زیادی داشته تا کار به اینجا برسد و مدیریت باشگاه با همه وجود تلاش کرده تا این فعالیت‌های اقتصادی صورت گیرد و بدهی‌های سرسام‌آور باشگاه پرداخت شود و مشکلی برای باشگاه به وجود نیاید.
وی ادامه داد: امروز با این حرکتی که انجام شده نام تراکتورسازی بر سر زبان‌ها می‌افتد و با توجه به پتانسیلی که این باشگاه دارد می‌تواند به‌ موفقیت برسد. باید مثبت فکر کنیم و به شهر و‌ استانمان انرژی مضاعف بدهیم. ان‌شاءالله با این روند آینده روشنی برای باشگاه تصور می‌کنیم.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.