اپلیکیشن.jpg

آیرال خبر- اپلکیشن خدمات پرسنلی شهرداری تبریز با خدمات نوین و اضافه شدن مناطق و سازمان‌های جدید به‌روزرسانی شد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، گستردگی و پراکندگی حوزه‌های مختلف شهرداری و نیاز به حضور جزیره‌ای نیروهای انسانی شهرداری در شهر و برای سهولت خدمات رسانی، سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات را بر آن داشت تا با یکپارچه‌سازی فعالیت‌های پرسنلی گامی بزرگ در خصوص بهره‌وری، کنترل و مدیریت نیروی انسانی برداشته شود.

سامانه خدمات پرسنلی با اتصال به بیش از ۳۰ سخت افزار حضور و غیاب، قابلیت پاسخگویی به تمامی نیازهای پرسنل اعم از کارمند، مدیر، معاون، رئیس و غیره را دارد.

از قابلیت‌های این سامانه می‌توان به یکپارچه‌سازی درگاه پرسنلی، ارائه انواع خدمات اداری، رفاهی، زیارتی، حراستی، کنترل و مدیریت یکپارچه پرسنل، داشبورد مدیریتی، مانیتورینگ و… اشاره کرد.

تمامی خدمات این سامانه در قالب اپلکیشن خدمات پرسنلی از طریق گوشی‌های هوشمند در اختیار پرسنل شهرداری تبریز قرار گرفته است.

با افزایش درخواست‌ها از مناطق و سازمان‌های زیر مجموعه شهرداری، خدمات مختلفی به این سامانه افزوده می شود که با آخرین به‌روزرسانی انجام شده در این سامانه خدمات ذیل در آن در دسترس قرار گرفته است.

در به‌روزرسانی اپلیکیشن خدمات شهری این خدمات از طریق تلفن همراه نیز در اختیار پرسنل شهرداری تبریز قرار گرفت.

تغییرات به‌روزرسانی این اپلیکیشن شامل مواردی همچون تولید خروجی اکسل، پی دی اف و نسخه جاپی از اطلاعات، پیوستن سازمان آتش نشانی و شرکت واحد اتوبوسرانی به سامانه حضور غیاب، پیوستن شهرداری مرکز به سامانه حضور غیاب، پیوستن شهرداری های منطقه چهار و شش به سامانه حضور غیاب، ثبت کد ملی به جای کد پرسنلی برای همکاران حجمی و تامین نیرو غیر همشهری، اجرای فاز یک سامانه گواهی ها و ضمانت ها در منطفه یک، فیش حقوقی همکاران شرکت واحد اتوبوسرانی است.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.