آیرال خبر- فرمانده سپاه عاشورا با تاکید بر اینکه ایجاد امیدواری در تمامی عرصه‌های کشور نیاز است، گفت: باید امیدوارانه مسیر را ادامه دهیم و در جنگ روانی دشمن حتی به برخی از خودی‌ها هشدار دهیم، اکنون زمان وحدت و همدلی بوده و می‌توانیم پیشرفت کرده و دشمن را عقب برانیم.
 به گزارش آیرال خبر، سردار عابدین خرم در شورای اداری استان، با بیان این‌که امروز نتیجه‌ی مجاهدات و ایثارگری را می توان به طور مشهود در سوریه دید، گفت: خدا را شاکریم که امنیت سوریه بازگشته و این امنیت به بهای خون شهدای ارتش امت اسلامی و مقاومت در مقابل ارتش تکفیری و استکبار جهانی به دست آمده است.
وی با بیان این‌که معتقدم تمامی بسترها برای بازسازی سوریه فراهم است، گفت: با توجه به فعال بودن آذربایجان شرقی در حوزه‌های اقتصادی، صنعت و عمران، می‌توانیم در بازسازی سوریه نقش داشته و با هر سرمایه گذاری، آورده‌های خوبی برای استان و کشور به ارمغان بیاوریم.
 وی با بیان این‌که فرماندهان سوری پیروزی خود را مدیون نیروهای ایران می‌دانند، گفت: امروز  به راحتی می‌توانیم از کشور سوریه، حمس و دمشق بازدید کنیم، در حالی که در گذشته این استان‌ها در اختیار نیروهای تکفیری بود ولی امروز این استان‌ها به دلیل فداکاری‌های نیروها آزاد شده و مردم نیز در آن‌ها زندگی می‌کنند.
سردار خرم با بیان این‌که قلب مقاومت بعد از سوریه شهر زینبیه بوده و ما بلدیه‌ی افتخاری را در آن شهر پذیرفتیم، افزود: این شهر از امنیت ۱۰۰ درصدی برخوردار است و مردم از گوشه و کنار کشورهای اسلامی برای زیارت حرم مطهر حضرت زینب(س) مراجعه می‌کنند، ما نیز با اقدامات ستاد می‌توانیم زمینه ارسال کاروان اقتصادی و مردمی را برای زیارت به سوریه فراهم کنیم.
 وی افزود: بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری، ما در جنگ اقتصادی هستیم و آمریکایی‌ها در بعد کلان با هر چه در توان داشتند به ایران فشار وارد کردند ولی بعد از این، فشارهای گذشته کم‌تر خواهد شد و به فضل الهی و با مدیریت جهادی از بحران تحمیل شده‌ی دشمن به سلامت عبور خواهیم کرد.
 وی با تاکید بر این‎که همه‌ی ما مسئول بوده و باید در جهت رفع مشکلات معیشتی مردم هر چه توان داریم به کار بگیریم، گفت: می‌توانیم از این جنگ روانی که دشمن در فضای مجازی تبلیغ می‌کند به راحتی عبور کنیم، ما روزهای سخت‌تر از این روزها را پشت سر گذراندیم، اکنون زیرساخت‌های لازم را در اختیار داریم و از لحاظ مدیریتی در تعادل خوبی به سر می‌بریم اما هر چقدر جهاد و تلاش کنیم به همان اندازه نیز لطف الهی شامل حال ما می‌شود.
 فرمانده سپاه عاشورا با بیان این‌که سردار نوعی اقدم یکی از یاران با وفای شهید مهدی باکری و هم سنگر شهیدان علی تجلایی، یاغچیان و شفیع زاده و شهیدان آذربایجان شرقی در دوران دفاع مقدس و یکی از خط شکنان دوره مقدس بودن، اظهار کرد: حماسه آفرینی کربلای پنج و چهار مدیون شخصیت‌هایی مانند سردار نوعی اقدم است که همواره در این فتح الفتوح در کنار شهیدان بوده و بعد از دوران دفاع مقدس در هر سنگری منشا تحول و خیر و برکت بودند.
وی افزود: بعد از فتنه‌ی عظیم در قالب جریان‌های تکفیری و حمله به سوریه و عراق، سردار نوعی اقدم فرزند دلاور آذربایجان، جزو اولین نفرات بود که با سربلندی فرماندهی آن را بر عهده گرفت و در دفاع مقدس و جنگ سوریه با فرماندهی مدیر و مدبر خود، پیش‌تر از تمامی نیروهای ارتش سوریه، حماسه‌های بزرگی آفریدند.
 وی بیان کرد: سردار نوعی اقدم فرماندهی بازسازی کشور سوریه را با روحیه دفاعی برعهده گرفته است.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.