آیرال خبر،معاون هماهنگی سپاه عاشورا با بیان اینکه ایجاد تفرقه بین مردم یکی از برنامه های اصلی دشمن است، گفت: با بزک کردن چهره دشمن نمی توان بر اهداف پلید آنان سرپوش گذاشت.

به گزارشآیرال خبر، سرهنگ پاسدار الیاس گل محمدزاده عصر یک شنبه در همایش گرامیداشت روز بسیج کارمندان ابراز کرد: دشمنی جامعه‌ استکبار با نظام مقدس جمهوری اسلامی یک دشمنی ایدئولوژیک و استراتژیک است.

وی با تاکید/ بر نیات شوم بدخواهان نظام و انقلاب اسلامی، تصریح کرد: نیت اصلی دشمن مستور کردن انحرافات و به ابتذال کشانیدن معنویات در جامعه است.

معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا با اشاره به تحرکات و اقدامات انجام گرفته از سوی جامعه‌ استکباری در دهه‌های اول انقلاب، افزود: ترور شخصیت‌های برجسته و تحمیل جنگ ۸ ساله از اقدامات شوم این دژخیمان بود که با مدیریت نافذ امام خمینی(ره) ناکام ماند.

وی تهدید استقلال کشور در حوزه‌های مختلف و ممانعت از حضور و نفوذ جمهوری اسلامی در صحنه‌های منطقه‌ای و بین المللی را از جمله اهداف دشمن عنوان کرد و هشدار داد: اگر نتوانیم با صراحت انقلابی و بصیرت صحیح به مقابله با دشمن بپردازیم بسترهای نفوذ دشمن را فراهم خواهیم کرد.

گل محمدزاده ایجاد تفرقه بین مردم و رویارویی نیروهای انقلابی را از دیگر برنامه‌های دشمن دانست و خاطرنشان کرد: پاسداشت هفته‌ی وحدت و زنده نگه داشتن سنت‌های امام راحل نسخه‌ی جامع برای مواجهه با این حربه‌هاست.

وی ترویج‌ روحیه‌ی اشرافی‌گری را از دیگر اهداف دشمنان برای منحرف کردن مسئولان نظام عنوان کرد و افزود: نهادینه شدن روحیه‌ی خدمت گذاری و ساده زیستی مانع از پایمال شدن اخلاقیات و معنویات خواهد شد.

مسئول بسیج کارمندی سپاه عاشورا ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در ادارات اصلی‌ترین هدف بسیج کارمندی عنوان کرد.

اسکندری از برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در ادارات خبر داد و ابراز امیدواری کرد با گذشت زمان نتایج اقدامات صورت گرفته مشهود شود.

سرهنگ دوم پاسدار محمد اسکندری با بیان اینکه بیش از نیمی از کارمندان شاغل در ادارات استان در سازمان بسیج مستضعفین جذب و سازماندهی شده‌اند، اظهار داشت: از مجموع ۶۶ هزار نفری کارمندان استان ۳۵ هزار و ۴۰۰ نفر در قالب بسیج کارمندی جذب سازمان بسیج مستضعفین شده‌اند.

وی تربیت کارمند مورد تایید اسلام و نظام مقدس اسلامی را اصلی ترین هدف شورای قشر بسیج کارمندی استان بیان کرد و افزود: رعایت حقوق ارباب رجوعان و نهادینه سازی عفاف و حجاب در ادارات از دیگر اهداف مورد نظر این شوراست.

مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه عاشورا با اشاره به برگزاری ۹۵۰ حلقه‌ی معرفتی صالحین با مربیگری ۴۱ مربی برتر صالحین برای جامعه‌ی بسیج کارمندی استان، بیان داشت: از حیث تعداد جلسات و نتایج حاصله جامعه‌ی بسیج کارمندان کشور از جمله استان های برتر محسوب می‌شود.

وی با اشاره به تشکیل شورای قشر بسیج کارمندان در سپاه عاشورا، عنوان کرد: این شورا با تشکیل ۴ کارگروه تخصصی اقتصاد مقاومتی، تحول سلامت اداری، فرهنگی و سیاسی و نیز خانواده و عفاف توانسته اقدامات قابل توجهی در پیشبرد اهداف عالی نظام انجام دهد.

اسکندری با بیان اینکه برکات این کارگروه ها بزودی در سطح جامعه بروز خواهد یافت، افزود: امیدواریم با هدف گذاری های صورت گرفته بتوانیم برخی خلاء ها و احیانا غفلت ها را برطرف کنیم.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.