شهردار تبریز

آیرال خبر- شهردار تبریز گفت: ایستگاه محققی متروی تبریز واقع در سه راه امین بالای ۹۵ درصد پیشرفت دارد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریارایرج شهین باهر در حاشیه بازدید از ایستگاه‌های متروی تبریز در گفتگو با شهریار اظهار داشت: امروز به همراه شهرداران مناطق و معاونین در راستای شناسایی مشکلات و نواقص موجود بازدیدی از وضعیت متروی تبریز و ایستگاه محققی، شهید بهشتی و قونقا داشتیم.

وی ادامه داد: برنامه هایی در دست داریم و تلاش می کنیم تا با تهیه آسانسور و تجهیزات پله برقی، ایستگاه محققی متروی تبریز طی چند ماه آینده به بهره برداری برسد.

شهردار تبریز با اشاره به نواقص موجود در ایستگاه محققی متروی تبریز گفت: تنها مشکلی که در این ایستگاه داریم نبود تجهیزات پله برقی است که واردات آن به خاطر تحریم ها به مشکل برخورد کرده است. تا جایی که می توانیم از تولیدات داخلی استفاده و نواقص و زیرساخت های متروی تبریز را تکمیل می کنیم.

شهین باهر با اشاره به عمق ۲۱ متری ایستگاه محققی متروی تبریز گفت: این ایستگاه بیش از ۱۰۰ پله دارد و برای همین باید موضوع اسانسور و پله برقی آن حل شود.

وی با بیان اینکه مترو یک وسیله حمل و نقل پاک است، افزود: توسعه حمل و نقل پاک یکی از اصلی ترین راه‌ حل های کاهش آلودگی هوا در کلانشهرها به حساب می آید.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری تبریز از مترو حمایت های ویژه ای انجام داده است، ابراز داشت: این اعتبارات در بودجه سال آینده نیز درنظر گرفته شده است و تلاش می کنیم متروی تبریز پیشرفت فیزیکی روز افزونی طی سال ۹۸ داشته باشد.

گفتنی است امروز ایرج شهین باهر شهردار تبریز به همراه معاونین، روسای سازمان ها و شهرداران مناطق از فعالیت های عمرانی سازمان قطار شهری تبریز و حومه بازدید کرد. در این بازدید شکور اکبر نژاد رییس شورای شهر و کریم صادق زاده عضو شورا نیز حضور داشتند.

همچنین امروز در حاشیه این بازدید، حجت الاسلام آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه محبوب تبریز به همراه شهردار تبریز، مدیرکل میراث فرهنگی و مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان از مراحل تکمیل پروژه مرمتی مسجد تاریخی کریم خان دیدن کرده و دستورات لازم برای بهره برداری هرچه سریعتر از این مسجد تاریخی را صادر کردند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.