روز ایمنی در حمل و نقل

ایمنی در حمل و نقل بخصوص در حمل و نقل عمومی و شهری از اهمیت خاصی برخوردار است و با سلامت مسافران و شهروندان ارتباط مستقیمی دارد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، فرخ جلالی مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه ضمن گرامیداشت هفتم اردیبهشت روز ایمنی حمل و نقل، گفت: یکی از عوامل تشویق عموم افراد به استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی، ایجاد حس امنیت و در مرحله بعدی رفاه حال مسافر است.

وی ادامه داد: در شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه نیز ایمنی حمل و نقل عمومی همواره مورد توجه مدیران و کارشناسان فنی این شرکت قرار دارد و در همین راستا برنامه ریزی های منظم و متعددی در شرکت انجام می گیرد.

جلالی اظهار داشت: بررسی، معاینه و رسیدگی به اتوبوس ها و دریافت معاینه های فنی دوره ای برای تمامی اتوبوس های ناوگان جهت ایمن بودن تردد ناوگان حمل و نقل اتوبوسرانی و همچنین برگزاری دوره های آموزشی مختلف برای رانندگان شرکت واحد، از جمله دوره های قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، کنترل خشم و استرس و نحوه برخورد با مسافران و گردشگران از اهم اقدامات این شرکت در راستای تامین ایمنی حمل و نقل برای شهروندان عزیز است.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.