نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: بغض رهبرم در نماز حاج قاسم شکست و همه ملت ایران از این اشک ناراحت شدند که ملت آذربایجان با تکرار شعار همیشگی‌شان به مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز عرض می‌کنند؛ فدای اشک رهبرم و خونی که در رگ ماست هدیه به رهبرماست.

آل‌هاشم: بازار تبریز نقش برجسته خود در انقلاب را تکرار کرد

به گزارش آیرال خبر، حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم ظهر امروز در گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد سلیمانی از سوی اصناف بازار بزرگ تبریز با قدردانی از همت بلند اصناف تبریزی در تجلیل مقام والای حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: بازار تبریز بار دیگر نقش برجسته خود در انقلاب را تکرار کرد و یک روز قبل از همه شهرها بعد از شهادت چهره بین‌المللی مقاومت کار و کسب خود را برای تجلیل از سردار حاج قاسم سلیمانی تعطیل کردند.

امام جمعه تبریز پیشتازی تبریز و پیشگامی ملت این خطه از ایران عزیز همیشه مایه سربلندی بوده است، افزود: همانطور که همه دیدیم رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با خانواده سپهبد شهید سلیمانی از راهپیمایی باشکوه و با بصیرت مردم تبریز تمجید کردند.

وی با یادآوری بیانات مقام معظم رهبری درباره سجایای اخلاقی و ویژگی‌های شخصیتی شهید سردار سلیمانی گفت: شهادت این مرد الهی باعث شد همه آحاد، جریان‌ها و جناح‌های مختلف زیر تاپوت ایشان متحد شوند.

آل‌هاشم با تاکید بر حفظ این وحدت متذکر شد: باید با اطاعت محض از مقام عظمای ولایت، ولی امر‌ مسلمین جهان اهداف شوم دشمن در منطقه از بین ببریم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با تبریک به فرزندان ملت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در زدن سیلی اول انتقام به دشمن تصریح کرد: سیلی سپاه باعث شد، دشمن متوجه شود ما می‌توانم.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه ان‌شاءالله انتقام اصلی حذف حضور نیروهای آمریکایی از منطقه است، بیان داشت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند؛ انتقام اصلی خون سردار سلیمانی برچیده شدن حضور فساد برانگیز آمریکا از منطقه خاورمیانه است‌ که با توان و قدرت نیروهای مسلح محقق خواهد شد.

وی در ادامه اشاره هم به نماز رهبر معظم انقلاب بر پیکر سردار سلیمانی داشت و اضافه کرد: بغض رهبرم در نماز حاج قاسم شکست و همه ملت ایران از این اشک ناراحت شدند که ملت آذربایجان با تکرار شعار همیشگی‌شان به مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز عرض می‌کنند؛ فدای اشک رهبرم و خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.