ابراهیم محمدی

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای تکمیل بازار خودرو تبریز، از افتتاح آن با مشارکت بخش خصوصی در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار و امور ارتباطات سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز، ابراهیم محمدی در بازدید از بازارخودرو شرق تبریز گفت: بازار خودرو شرق تبریز با مشارکت بخش خصوصی و در زمینی به مساحت ۱۰ هزار متر مربع با زیر بنای ساختمان اداری به مساحت ۴ هزار مترمربع و گنجایش همزمان ۵۰۰ خودرو در ۲ سالن سرپوشیده و ۲ پارکینگ روباز، همه روزه به مراجعه کنندگان ارائه خدمات می کند.

محمدی با بیان اینکه این بازار در شرف افتتاح است و بهره برداری از این مرکز در آینده نزدیک انجام می شود، ادامه داد: به جهت پیشرفت و گستردگی جمعیت شهر تبریز و با توجه به اینکه در مبادی ورودی شرق تبریز هیچ گونه بازار خودرویی وجود ندارد، با بهره برداری از این بازار شهروندان می توانند با کاهش سفرهای درون شهری به دور از ترافیک، اتلاف وقت، آلودگی هوا و صرفه جوئی در هزینه ها از این بازار بازدید و با حذف واسطه گری خودروی مورد نظر خود را خریداری کنند.

محمدی در این بازدید ابراز امیدواری کرد با گسترش تعاملات  با بخش خصوصی و با توسعه هدفمند میادین میوه وتره بار و بازارهای خودرو، بتوانیم عملکرد خوبی در این حوزه داشته باشیم .

گفتنی است این بازار متشکل از دفتر خانه، (ثبت قولنامه و سند)، واحد کارشناس فنی خودرو، بازدیداصالت خودرو و تشخیص هویت، تست رنگ توسط کارشناسان خبره و نمایندگی بیمه گذاری خودرو و دیگر خدمات رفاهی مانند رستوران و استراحتگاه برای مراجعه کنندگان از شهرهای همجوار و دور نیز تعبیه شده است.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.