فرش تبریز

پوستر و خبر برگزاری نخستین نمایشگاه بین المللی فرش دستباف تبریز با پیگیری اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز در سایت رسمی شهرداری های کازان روسیه و ماگیلف بلاروس منتشر شد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، نمایشگاه بین المللی فرش دستباف ایران – تبریز از تاریخ ۹ الی ۱۳ مرداد ماه از ساعت ۱۶ الی ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار می شود و با هماهنگی و پیگیری اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز پوستر این نمایشگاه در سایت رسمی شهرداری های کازان روسیه و ماگیلف بلاروس منتشر شد.

رئیس کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی نمایشگاه بین المللی فرش دستباف تبریز در این خصوص ادامه داد: با پیگیری های واحد امور بین الملل اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز پوستر برگزاری نمایشگاه بین المللی فرش تبریز در سایت رسمی شهرداری های کازان و ماگیلف که هر دو جزو شهرهای خواهر خوانده تبریز هستند، منتشر شد.

سعید حاجی زاده افزود: تلاش می کنیم تا زمینه معرفی و تبلیغات گسترده و وسیع این نمایشگاه را در فضای مجازی و واقعی و رسانه های مختلف داخلی و خارجی فراهم سازیم.

وی اظهار داشت: اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز به عنوان کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی نمایشگاه بین المللی فرش دستباف ایران- تبریز و به منظور برگزاری باشکوه این نمایشگاه بین المللی حسب دستور شهردار تبریز تمام امکانات خود را در این خصوص به کار گرفته است.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.