آدی بیگ

اعضای شورای اسلامی کلانشهر مشهد مقدس از سازمان حمل و نقل و ترافیک و مرکز کنترل ترافیک شهرداری تبریز بازدید کردند.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، اصغر آدی بیگ مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر مشهد از مرکز کنترل ترافیک سازمان ترافیک شهرداری تبریز گفت: تبادل اطلاعات و فناوری های نوین در زمینه کنترل ترافیک می تواند به توسعه و هوشمند سازی شهر تبریز کمک کند.

وی افزود: افزایش تسهیلات حمل و نقل از طریق روش های مرسوم به دلیل نیاز به سرمایه گذاری کلان و زمان زیاد جهت اجرا نمی تواند به عنوان راهکاری مناسب و اساسی محسوب شود.

آدی بیگ عنوان کرد: بهره گیری از مکانیزم های جدید جهت بهره گیری از فناوری های نوین، استفاده بهینه از منابع موجود، ابتکار عمل و استفاده از تکنیک های مدیریت ترافیک شهری و استفاده از تجارب دیگر شهرهای کشور می تواند موثر باشد .

مدیرعامل سازمان ترافیک شهرداری تبریز یکی از جدیدترین و مؤثرترین راهکارهای مدیریت ترافیک را بهره گیری از فناوری اطلاعات دانست و گفت: استفاده از تجارب کلانشهری مثل مشهد مقدس در زمینه به کارگیری سیستم های هوشمند حمل و نقل (ITS ) ، همکاری، تعامل و تبادل اطلاعات در این زمینه می تواند نقش موثر و مهمی را جهت کنترل ترافیک و ارائه خدمات بهتر برای شهروندان ایفا کند .

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.