تبریز

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری تبریز از بازدید شبانه پارکهای سطح شهر توسط کارشناسان اداره فنی و طراحی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری تبریز، خبر داد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، علی مدبر در توضیح این خبر گفت: با آغاز این اقدام که با هدف ارزیابی و اطلاع از نواقص و ایرادات موجود و همچنین ارزیابی های روزانه صورت می گیرد، گام مهمی در جهت رفع این نواقص برداشته می شود.

وی تاکید کرد: در ایام تابستان و روزهای تعطیلی مدارس و مراکز آموزشی، مراجعه خانواده ها، جوانان و نوجوانان به پارکها چندین برابر افزایش می یابد و همین امر موجب شده تا سازمان هرچه سریعتر در جهت افزایش رفاه پارکها و در نتیجه میزان رفاه و رضایتمندی شهروندان حرکت کند.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری اضافه کرد: بر همین اساس، در مرحله اول ممیزی  کارشناسان اداره فنی آب نماها، پمپهای این آبنماها و نورپردازی موجود در آنها را مورد ارزیابی قرار دادند.

مدبر گفت: در مرحله دوم نیز روشنایی پارکها، سرویس های بهداشتی، نمازخانه ها و همچنین ایمنی وسایل بازی کودکان، وسایل ورزشی و ایمنی معابر جهت تردد بدون خطر عابران بررسی می شود.

به گفته مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری تبریز، بعداز جمع بندی این ارزیابی ها و ممیزی ها، برای رفع آنها به مناطق مربوطه ابلاغ می شود و تا پایان کامل نواقص و ایرادات ادامه می یابد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.