شهرداران مدارس

آیرال خبر- شهرداران مدارس تبریز به منظور آشنایی با نحوه عملیات اطفا حریق در خانه و مدرسه از مرکز آموزش سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز بازدید کردند.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار و روابط عمومی اداره کل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز، این کارگاه آموزشی به منظور آشنایی شهرداران مدارس با سازمان‌ها و مدیریت‌های تخصصی شهرداری تبریز برگزار شد که این دانش آموزان طی آن ضمن بازدید از این مرکز آموزشی، به طور تئوری و عملی با نحوه اطفا حریق آشنا شدند.

مدیرکل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز در حاشیه این کارگاه آموزشی با تاکید بر تداوم این دوره‌های آموزشی، اظهار داشت: آشنا ساختن دانش آموزان و مدیران فردای تبریز با مسائل شهرداری از عمده اهداف این برنامه است.

محمدحسین حسن‌زاده ادامه داد: هر قدر ما اعم از کارگر، کارمند و…در مجموعه شهرداری کار کنیم، تعداد محدودی هستیم که در مقابل شهری با دو میلیون نفر شهروند عدد زیادی نیست؛ پس اگر بخواهیم قدمی برداریم بدون مشارکت مردم و افرادی که در این شهر زندگی می کنند، نمی‌توان اقدامی را به پیش برد.

حسن‌زاده با اشاره به نقش تاثیرگذار شهرداران مدارس در این بین گفت: شما به عنوان نماینده قشر دانش آموز یعنی افرادی که در آینده مدیریت این شهر را بر عهده خواهید داشت، نقشی بسیار تاثیرگذار و مهمی دارید.

وی خاطرنشان کرد: در شهرداری تبریز در پی این هستیم که تا می‌توانیم به شهروند و کسانی که در این شهر زندگی می‌کنند نزدیک شویم؛ یعنی مدیریت را به شما بسپاریم و شما بدانید مشکلات شهری چیست و با چه سیستمی می‌توان برای رفع این مشکلات قدم برداشت.

مدیرکل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز همچنین اظهار داشت: امیدوارم شهرداران مدارس وظایف و نقشی که مسئولیت آن را بر عهده گرفته و برای آن پیشگام شده‌اند و امروز به عنوان شهردار مدرسه انتخاب شده‌اند را به درستی ایفا کنند چرا که همین دانش آموزان به عنوان یکی از تاثیر گذارترین افرادی که می‌توانند در این مسیری که انتخاب شده نقش آفرینی داشته باشند.

حسن‌زاده ضمن آرزوی موفقیت برای شهرداران مدارس، گفت: امیدوارم شما به عنوان شهردار واقعی در آینده از شهرداران تبریز باشید و مدیریت شهر از اثر گذاری شما بهره مند باشد چرا که ما به حضور و نقش آفرینی شما ایمان داریم.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.