گل

شهردار تبریز امروز سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گل و گیاه تبریز بازدید کرد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، ایرج شهین‌باهر عصر امروز به همراه تعدادی از مدیران شهرداری تبریز با حضور در نمایشگاه بین‌المللی تبریز در جریان آخرین‌های حوزه گل و گیاه، ابزار، ادوات باغبانی و تجهیزات گلخانه‌ای کشور قرار گرفت.
شهردار تبریز در این بازدید با حضور در غرفه‌های مختلف پای صحبت‌های فعالان عرصه گل و گیاه نشست و از حمایت شهرداری تبریز از طرح‌های نو و ابتکاری متخصصان گل و گیاه خبر داد.
سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گل و گیاه، ابزار، ادوات باغبانی و تجهیزات گلخانه‌ای و پانزدهمین نمایشگاه فضای سبز از ۹ اردیبهشت فعالیت خود را آغاز کرده و تا روز جمعه، ۱۳اردیبهشت‌ماه در محل نمایشگاه بین‌المللی تبریز برپاست.

سالن شهریار نمایشگاه بین المللی تبریز میزبان استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اصفهان، مازندران، گیلان، تهران، خراسان رضوی، در زمینه های انواع دستگاه های تصفیه آب، گلهای آپارتمانی، بیرونی، کاکتوس، گلهای فصلـی، محصولات گیاهی و  داروئـی و است.
شهرداری تبریز از جمله معدود شهرداری‌های کشور است که در سال‌های اخیر با تولید انواع گل و گیاه در گلخانه‌ها به خودکفایی رسیده و امسال در راستای استقبال از بهار ۲میلیون بوته گل در سطح شهر توسط شهرداری تبریز کاشته شده است.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.