آیرال خبر- مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی از دریافت برنامه‌های محمد تقوی برای نقل و انتقالات و نیم‌فصل دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال خبر داد.

مدیرعامل باشگاه تراکتوسازی: بازیکنان جدید طبق نظر و تشخیص کادر فنی جذب می‌شوند

به گزارش آیرال خبر به نقل از سایت رسمی باشگاه تراکتورسازی، نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتبال ایران به پایان رسیده و تیم تراکتورسازی با تمامی مشکلات موجود در طول نیم‌فصل توانست، در رتبه چهارم جدول رده‌بندی این مسابقات قرار گیرد.

با پایان نیم‌فصل اول گمانه‌زنی‌ها برای فصل نقل و انتقالات آغاز شده و در رسانه‌های رسمی و کانال‌های هواداری بازیکنان و مربیانی مطرح و پیشنهاد می‌شوند.

علیرضا اسدی، مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در رابطه با نقل و انتقالات این باشگاه اظهار داشت: ذائقه مردم و رسانه‌ها برای ما قابل احترام است، اما آنچه در این راستا مهم است، تشخیص کادر فنی، اعلام نیازها بر اساس نقاط ضعف و تطبیق آن‌ها باسیاست‌های باشگاه است. با این وصف خروجی کار چیزی خواهد بود که در پایان به صورت رسمی از وب‌سایت باشگاه به اطلاع مردم خواهد رسید.

مدیرعامل باشگاه در ادامه خاطرنشان کرد: روز گذشته محمد تقوی، سرمربی تیم پس از بررسی‌های کادر فنی، خواسته‌های خود را برای تقویت باشگاه در اختیار باشگاه قرار داد، تا با تطبیق آن‌ها با سیاست‌های باشگاه اقدامات لازم انجام شود.

وی افزود: هواداران اخبار نهایی نقل و انتقالات را از رسانه رسمی باشگاه پیگیر شوند چون آنچه به عنوان نقل‌وانتقال قطعی بازیکن انجام‌ خواهد شد، بلافاصله از مراجع رسمی به اطلاع هواداران پرشور تراکتور می‌رسد.

اسدی در پایان با اشاره به برنامه سرخ‌پوشان در تعطیلات لیگ گفت: تمرینات تیم تا پنجم دی‌ماه تعطیل خواهد بود. از این تاریخ به مدت یک هفته تمرینات تیم در تبریز پیگیری شده و سپس یا یک اردوی خارجی در دستور کار قرار می‌گیرد و یا در صورت هماهنگی‌های لازم، تیم در یک تورنمنت چهارجانبه داخلی شرکت خواهد کرد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.