حیدر جعفری

آیرال خبر- تیم فوتبال شهرداری تبریز با پیروزی برابر مس رفسنجان، اولین برد خود در نیم فصل دوم را ثبت کرد تا سرمربی این تیم به تمجید از عملکرد شاگردانش بپردازد.

به گزارش آیرال ذخبر به نقل از شهریار، تیم فوتبال شهرداری تبریز با سه امتیاز دیدار برابر مس رفسنجان، جایگاه قبلی خود در جدول را از تیم نود ارومیه پس گرفت و با ۲۱ امتیاز و یک بازی کمتر در خانه دهم ایستاد.

پس از این دیدار حیدر جعفری سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز در گفتگو با خبرنگار شهریار با اشاره به بازی خوب تیمش برابر مس رفسنجان، گفت: بازیکنان باغیرت و بومی شهرداری تبریز در بازی با مس عالی کار کردند. بازیکنان ما شب قبل از بازی، هم‌قسم شدند تا بخاطر شهر و پیراهن تیمشان سه امتیاز دیدار با مس رفسنجان را در تبریز نگه دارند. همان‌طور که دیدیم بازیکنان شهرداری تبریز با تمام توان در طول ۹۰ دقیقه جنگیدند تا سه امتیاز این بازی را کسب کنند.
وی ادامه داد: به تیم باشخصیت و یکدست مس رفسنجان هم تبریک می‌گویم. درست است که ما در این بازی پیروز شدیم اما واقعاً فوتبال خوبی از سوی دو تیم شاهد بودیم و با این شکست هیچ‌چیز از ارزش‌های مس کم نمی‌شود. بازی جوانمردانه‌ای با این تیم داشتیم و امیدوارم مس در ادامه مسابقات موفق باشد.
جعفری خاطرنشان کرد: بازیکنان ما در این بازی با نظم خوبی بازی کردند. سرپرست تیممان نیز در این چند روز فشار زیادی را تحمل کرد و به خاطر این برد از همه اعضای تیم تشکر می‌کنم.
وی در رابطه با شرایط داوری در دیدار شهرداری تبریز و مس رفسنجان گفت: داوری خوب بود و علی‌رغم اینکه داوران جوانی بودند اما عالی سوت زدند. هیچ تنشی به خاطر داوری در این بازی ایجاد نشد و به همین دلیل به آن‌ها نیز خسته نباشید می‌گویم.
سرمربی شهرداری تبریز در رابطه با دیدار آتی تیمش گفت: در هفته آتی با تیم خونه به خونه بازی می‌کنیم. شناخت خوبی از این تیم و استاد خودم آقای میثاقیان دارم. امیدوارم این بار با امتیاز به تبریز بازگردیم و روند رو به رشد شهرداری همچون نیم‌فصل اول از دیدار با مس رفسنجان آغاز شود و در نهایت به رتبه تک‌رقمی که هدف‌گذاری ما در ابتدای مسابقات بوده، دست پیدا کنیم.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.