آیرال خبر- مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون ورزقان احداث کمپ ورزشی در شهرستان را از جمله سیاست‌های شرکت مس در ورزقان برشمرد و گفت: عملیات اجرایی آن به‌زودی آغاز خواهد شد و در گام اول بازی‌های تیم فوتسال به ورزقان منتقل خواهد شد.

وی افزود: راه‌اندازی کلوپ فرهنگی ورزشی با امکانات به‌روز در شهرهای ورزقان و خاروانا، تأسیس آکادمی باشگاه در رشته‌های کاراته، دوومیدانی، کشتی، فوتسال پسران و دختران با قریب به پانصد نفر عضو، برگزاری همایش‌های پیاده‌روی و برگزاری مسابقات ورزشی در رشته‌های مختلف ازجمله اقدامات باشگاه مس در ورزقان است.

نجفی با اشاره به اقدامات فرهنگی باشگاه در ورزقان نظیر برگزاری کلاس‌های قرآن کریم با استفاده از مربیان مجرب و بین‌المللی و برگزاری مراسم‌های ملی و مذهبی و جشن‌‌ها اظهار داشت: مردم ورزقان در هر دو بخش مرکزی و خاروانا استقبال خوبی از برنامه‌های باشگاه داشته‌اند به‌طور مثال در برنامه جشن اخیر که به مناسبت ولادت باسعادت حضرت امام حسن عسگری (ع) در ورزقان برگزار شد نزدیک به سه هزار نفر از این برنامه استقبال کردند.

وی گفت: باشگاه مس ورزقان در راستای سیاست‌ها و مسئولیت‌های اجتماعی شرکت ملی مس و مجتمع مس سونگون به ایفای نقش در شهرستان ورزقان می‌پردازد و در تلاش است تا فعالیت‌های شرکت مس برای مردم منطقه ملموس‌تر باشد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون ورزقان ضمن تشکر از تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان باشگاه، اظهار داشت: تمامی کارکنان باعلاقه و خواست قلبی، تمام توان خود را برای خدمت به مردم شریف ورزقان به کار گرفته‌اند.

وی احداث کمپ ورزشی در شهرستان را از جمله سیاست‌های شرکت مس در ورزقان برشمرد که عملیات اجرایی آن به‌زودی آغاز خواهد شد و در گام اول بازی‌های تیم فوتسال به ورزقان منتقل خواهد شد و در ادامه نیز با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه، ورزقان می‌تواند به مکانی مناسب برای اردوهای پیش فصل تیم‌های مختلف کشور در رشته‌های مختلف باشد.

گفتنی است که سازمان ورزش شهرداری تبریز امتیاز تیم فوتسال خود را به صورت “هبه” به این باشگاه اهدا کرده و خروج آن از تبریز می تواند محل بحث بسیاری باشد!

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.