باشگاه شهید نجفی

باشگاه‌های ورزشی در سطح محلات، ظرفیت بسیار مهمی هستند که علاوه بر جنبه سلامت عمومی، می‌توانند استعدادهای جوان و نوجوان را نیز پشتیبانی کنند.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، حجت‌الاسلام‌والمسلمین قدوسی سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز با بیان مطلب فوق، گفت: رقابت در هر حال، زیبا و سازنده است اما این منش پهلوانی و جوانمردی است که همیشه ماندگار است. بر همین اساس از اساتید و مربیان باشگاهی انتظار می‌رود در تعالیم خود، توجهی ویژه به این جنبه ورزش داشته باشند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین قدوسی که روز گذشته در باشگاه کیک‌بوکسینگ شهید نجفی حضور یافته و از استعدادهای برتر و نفرات برگزیده این باشگاه ورزشی قدردانی کرد.

وی باشگاه شهید نجفی را به عنوان تنها باشگاه فعال کیک‌بوکسینگ در شمالغرب کشور که دو مدال طلایی جهانی در رده سنی جوانان کسب کرده، الگوی ارزنده‌ای برای تربیت استعدادهای برتر دانست.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز با اشاره به اینکه روح سلامت و نشاط اجتماعی، در گرو توسعه هدفمند ورزش است، اظهار کرد: باشگاه‌های ورزشی در سطح محلات، ظرفیت بسیار مهمی هستند که علاوه بر جنبه سلامت عمومی، می‌توانند استعدادهای جوان و نوجوان را نیز پشتیبانی کنند.

گفتنی است بیش از ۲۰ قهرمانی کشوری و استانی در باشگاه کیک‌بوکسینگ شهید نجفی فعالیت دارند. میرحسین سیدمحمدی دارنده مدال طلا از مسابقات چک و امیررضا سرتیپی دارنده مدال طلا از کشور اسپانیا، از افتخارات جهانی این باشگاه به شمار می‌روند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.