باغ خانواده

همزمان با ولادت پیامبر مکرم اسلام (ص) و هفته وحدت، “باغ خانواده” در حوزه شهرداری منطقه ۷ تبریز افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، پروژه باغ خانواده در منطقه رواسان تبریز، ساعت ۱۰:۳۰ روز جمعه هفته جاری همزمان با ولادت پیامبر مکرم اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) طی مراسمی مورد بهره برداری قرار می گیرد.

این پروژه در مساحت ۱۵ هزار متر مربع و در مدت زمان ۱۲۰ روز کاری اجرا شده و قرار است دو روز دیگر مورد بهره برداری قرار گیرد.

۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برای عملیات عمرانی این پروژه هزینه شده و ۴۵ میلیارد ریال نیز برای تملک فضای آن اختصاص یافته است.

در باغ خانواده، تاسیسات و امکاناتی نظیر زمین بدمینتون، زمین بازی کودکان، بوفه، سرویس بهداشتی و پارکینگ برای مراجعه کنندگان در نظر گرفته شده است.

احداث و اجرای پارک شهید مدافع حرم حامد جوانی به مساحت شش هزار و ۵۰۰ متر مربع، احداث و اجرای پارک کوهستان اندیشه به مساحت بیش از ۴۵ هزار متر مربع، درختکاری شهرک صدرا به تعداد سه هزار اصله درخت، درختکاری به تعداد ۶۲ هزار و ۷۹۵ اصله و گلکاری سطح منطقه به تعداد ۱۴۶ هزار و ۴۷۵ بوته از دیگر اقدامات و فعالیت های انجام یافته توسط شهرداری منطقه ۷ تبریز طی چهار ماه اخیر بوده است.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.