06.jpg

شهردار منطقه ۹ تبریز گفت: احداث باغ گل های شهرک خاوران، بیانگر توجه ویژه مدیریت این شهرک، به امر گردشگری و استفاده از فضاهای بلا استفاده است.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، بهرام نسیانی با بیان این مطلب اظهار داشت: فراهم ساختن امکانات رفاهی و گردشگری در شهرک خاوران، یکی از ضرورت های امروز برای رفع نیاز شهروندانی است که در این شهرک ساکن شده و می شوند.

شهردار منطقه۹ افزود: اهتمام شهرداری منطقه در احداث باغ گلهای شهرک خاوران، بیانگر توجه ویژه مدیریت شهری منطقه به امر گردشگری و استفاده از فضاهای بلا استفاده است.

وی خاطر نشان کرد: در این راستا با برنامه ریزی های صورت گرفته، در شرقی ترین بخش شهرک خاوران، این باغ به مساحت ۴۴۰۰ متر مربع، در حال احداث بوده که با ساماندهی آن، به زودی شاهد بهره برداری از این پروژه خواهیم بود.

شهردار منطقه۹ مجموعه اقدامات عمرانی اجرا شده در این پروژه را، خاکبرداری حدود ۲۰۰ متر مکعب، بتن ریزی حدود۱۰۰ متر مکعب و دیوار کشی به طول۱۶۰ متر با ارتفاع ۵/۲ متر دانست و اظهار داشت: با اتمام  عملیات عمرانی و کاشت انواع گلهای سازگار با شرایط اقلیمی تبریز، نخستین باغ گلهای شهرک خاوران با فضائی دلنشین و چشم اندازی زیبا تقدیم شهروندان می شود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.