آیرال خبر- مربی تیم سپاهان اصفهان گفت: ماشین‌سازی تیمی است که سعی می‌کند خوب دفاع کرده و سپس حمله کند و باید مراقب باشیم برابر ماشین‌سازی غافلگیر نشویم.

به گزارش آیرال خبر، تکسیرا در نشست خبری پیش از دیدار سپاهان برابر ماشین‌سازی در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: می‌دانیم فردا بازی سخت و مقابل تیمی خواهیم داشت که خوب سازماندهی شده است، ماشین‌سازی تیمی است که سعی می‌کند خوب دفاع کرده و سپس حمله کند، به همین دلیل باید تمرکز داشته و حواس‌مان جمع باشد تا در ضد حملات غافلگیر نشویم.

وی افزود: ماشین‌سازی بازیکنان خوبی دارد و مربی باتجربه در اختیار داشته که لیگ را می‌شناسد و فردا باید به بهترین نحو بازی کرده تا به پیروزی دست پیدا کنیم.‌

تکسیرا گفت: هر بازی حکم فینال را دارد و باید این بازی را ببریم، تکرار می‌کنم باید فردا تمرکز داشته تا بتوانیم ۳ امتیاز را کسب کرده و به راهمان ادامه دهیم.‌

مربی تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: در درجه اول همانطور که می‌دانید تغییر و تحولاتی در سپاهان بوجود آمده و بازیکنان متوجه شده‌اند ایده و نظرات سرمربی چه چیزی است، این موضوع نمی‌تواند در یک روز یا دو روز مثمرثمر باشد، پیاده کردن این تفکرات نیاز به زمان داشت..

تکسیرا در مورد محروم و مصدومان تیمش برای دیدار فردا گفت: در بازی قبلی محرومانی داشتیم، اما بازیکنان جانشین خوب کار کرده و غیبت سایر بازیکنان محسوب نبود. بازیکنان ما آمادگی هر شرایطی را دارند. میلاد سرلک و رسول نویدکیا مصدوم هستند و همراه تیم نیامده‌اند.

وی درباره اینکه سپاهان بیشتر روی ضربات ایستگاهی گل می‌زند و آیا این تیم تاکتیک دیگری دارد یا نه، گفت:  ایرانپوریان، سعید آقایی، خالد شفیعی، پورقاز و سیاوش یزدانی برای ما گلزنی کرده‌اند. مسلم است که کی‌روش استنلی به خاطر اینکه در خط هجومی بازی می‌کند و قدرتی که دارد، از او استفاده کرده‌ایم‌.

مربی تیم فوتبال سپاهان در رابطه با تعطیلی لیگ عنوان کرد: همه تلاش‌مان را می‌کنیم که این تعطیلات لطمه‌ای به تیم نزند، طبیعی بود که می‌خواستیم مداوم به روندمان ادامه دهیم، اما این دست ما نبود و باید خودمان را با شرایط وقف دهیم.

 تکسیرا در خصوص تفاوت جو تبریز و اصفهان گفت: برای من جای افتخار دارد که دوباره به تبریز آمده‌ام. با دوستان حرفه‌ای کار کرده و افتخار می‌کنم دوباره به اینجا آمده‌ام چون برخورد خوبی با من داشته‌اند، از همه مهم‌تر، بیشتر سرمربی کنارمان بوده که به راهش ادامه داده و به اهدافش دست پیدا کرده است.

وی در رابطه با اینکه چه نمره‌ای به تیمش می‌دهد، گفت: از یک تا ۲۰، نمره ۲۰ را می‌دهم.‌

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.