سرمربی جدید ماشین سازی: نیازمند حمایت هواداران و رسانه‌ها هستیم

به گزارش آیرال خبر، سرمربی جدید تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت: برای ادامه روند موفقیت‌آمیز این تیم در لیگ برتر به شدت نیازمند حمایت هواداران فوتبال آذربایجان و پشتیبانی فعالان رسانه‌ای هستیم.

احد شیخ لاری، اظهار داشت: طی جلساتی که با مدیرعامل باشگاه ماشین سازی داشتیم برای هدایت فنی این تیم قدیمی آذربایجان به توافق رسیدم و از اینکه در خدمت این تیم بزرگ و هواداران اصیل آن هستم بسیار خرسندم و امیدوارم حضورم در ماشین سازی منشاء خیر باشد.

وی هدف اصلی خود از حضور در راس کادرفنی ماشین سازی را ادامه روند موفق تیم در لیگ برتر و تکمیل گام های شایسته کادرفنی قبلی بیان و اضافه کرد: با همکاری اعضای کادرفنی، بازیکنان، هواداران خونگرم تیم و نیز حمایت رسانه های گروهی برای کسب نتایج مناسب تا پایان لیگ برتر بسیار امیدوارم.

شیخ لاری اظهار داشت: به هیچ عنوان قصد ندارم به ترکیب اعضای  کادر فنی قبلی که زحمات بسیار زیادی برای تیم کشیده اند، دست بزنم و با همین کادر به فعالیت خود ادامه می دهیم و اگر شرایط ایجاب کرد شاید اقدام به تکمیل کادرفنی کنم.

وی با اشاره به شروع تمرینات ماشین سازی از دو روز قبل ، گفت: تمرنیات به دلیل برودت هوا در سالن انجام شده و کادرفنی تیم مدیریت تمرینات را بر عهده داشتند که از امروز بنده نیز به اعضای کادر فنی اضافه شده و تمرینات تیمی را زیر نظر خواهد داشت.

شیخ لاری از هواداران ماشین سازی به عنوان سرمایه بسیار عظیم و بی مانند یاد کرد و گفت: با توجه به جایگاه مناسب تیم در جدول رده بندی لیگ برتر، تقاضا دارم نه تنها هواداران ماشین سازی، بلکه تمامی فوتبال دوستان آذربایجانی از این تیم حمایت کنندتا شرمنده آنها نشویم.

وی ضمن قدردانی از سرمایه گذاری مطلوب محمدرضا زنوزی در تیم های تبریزی، یادآوری کرد: همه اعم از اعضای تیم و هواداران باید دست در دست هم داده و در کنار یکدیگر برای موفقیت تیم های ماشین سازی و تراکتور هم قسم شویم تا این حجم سرمایه گذاری در شرایط سخت اقتصادی کشور به هدر نرود.

تیم فوتبال ماشین سازی تبریز با ۲۲ امتیاز در رده ۹ جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد و در هفته ۱۷ این رقابت ها روز ۵ بهمن در تبریز از سپاهان میزبانی می کند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.