سرمربی تیم بسکتبال توفارقان آذرشهر در رابطه با شانس تیمش برای صعود به مرحله پلی‌آف گفت: برد مقابل ذوب‌آهن تأثیر زیادی در نزدیک شدن ما به مرحله پلی‌آف داشت اما چند بازی خیلی سخت و مهم دیگر در پیش رو داریم.

به گزارش آیرال خبر، تیم‌های توفارقان آذرشهر و ذوب‌آهن اصفهان در چارچوب دیدارهای هفته شانزدهم لیگ برتر بسکتبال در سالن شهید پورشریفی تبریز به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 96 بر 75 تیم میزبان به پایان رسید.

سیامک ویسی، سرمربی تیم توفارقان آذرشهر پس از پیروزی تیمش در این دیدار اظهار داشت: دیدار مقابل ذوب‌آهن، بازی سختی بود. به خصوص در کوارترهای اول و دوم بازیکنان ذوب‌آهن فشار زیادی به تیم ما وارد کردند.

وی افزود: بازیکنان جدید و خارجی که به تیم ذوب‌آهن اضافه شده‌اند، بازیکنان توانایی بودند و در نیمه نخست تیم ما را خیلی اذیت کردند. در نیمه دوم توانستیم بازی بهتری انجام دهیم. پیروزی در این بازی برای هر دو تیم اهمیت زیادی داشت چرا که تیم برنده به بازی‌های مرحله حذفی نزدیک‌تر می‌شد. با آگاهی از این موضوع و آنالیز تیم ذوب‌آهن، در جلسات تمرینی روی نقاط ضعف و قوت این تیم کار کردیم.

سرمربی توفارقان ادامه داد: ما در دور رفت هم بازی سختی مقابل این تیم داشتیم اما در این بازی خوب دفاع کردیم. در حمله نیز روز ایده آل بازیکنان ما بود و فکر می‌کنم توانستیم در این دیدار امتیاز قابل قبولی کسب کنیم.

ویسی در رابطه با برگزاری بازی‌های تیم توفارقان در سالن حجاب آذرشهر خاطرنشان کرد: از مدت‌ها قبل قرار است که این اتفاق رخ دهد. ما نیز منتظر هستیم تا سالن آماده شده و تیم به آذرشهر بازگردد اما نمی‌دانم که چه زمانی سالن آماده می‌شود چون هر هفته گفته می‌شود که سالن آماده است اما این موضوع طولانی مدت شده است.

وی در رابطه با شانس تیمش برای صعود به مرحله پلی‌آف گفت: این برد تأثیر زیادی در نزدیک شدن ما به مرحله پلی‌آف داشت اما چند بازی خیلی سخت و مهم دیگر در پیش رو داریم و اگر بتوانیم در این بازی‌ها به پیروزی برسیم، قطعاً می‌توانیم در مرحله پلی‌آف حضور داشته باشیم.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.