حیدر جعفری

آیرال خبر- تیم فوتبال شهرداری تبریز بدون بازیکن مصدوم و محروم به مصاف تیم سرخپوشان پاکدشت می رود تا این دیدار از معدود بازی هایی باشد که دست کادرفنی برای انتخاب بازیکنانش باز است.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، حیدر جعفری سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز امروز در گفتگو با خبرنگارشهریار با اشاره به بازی فردای تیمش برابر سرخپوشان پاکدشت، گفت: دیدار با سرخپوشان جزو معدود بازی هایی است که ما بازیکن مصدوم و محروم نداریم و با تیمی کامل و با تمامی نفرات به مصاف حریف می رویم و از این رو امیدواریم تا بتوانیم نتیجه دلخواه مقابل حریف مدعی خود کسب کنیم.

وی ادامه داد: ما پس از حدود یک ماه دوباره در زمین خودمان بازی می کنیم و این موضوع باعث شده تا بازیکنان ما اشتیاق زیادی برای رویارویی با حریف داشته باشند. ما تشنه کسب سه امتیاز این بازی هستیم و می خواهیم آخرین بازی خانگی خود در سال ۹۷ را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

جعفری عنوان کرد: ما در بازی های خانگی امتیازات قابل قبولی کسب کردیم و می خواهیم به روند خوب خود در تبریز ادامه دهیم. برای دیدار با سرخپوشان تمرینات خوبی پشت سر گذاشته ایم و در وضعیتی قرار داریم که فقط با سه امتیاز راضی می شویم.

وی افزود: ما در فکر ارائه یک فوتبال خوب و برتر هستیم و چنانچه اتفاق خاصی رخ ندهد، قطعا فردا سه امتیاز را می گیریم. ما در این بازی نیاز به برد داریم و نمی خواهیم در خانه امتیاز از دست بدهیم.

هفته بیست و ششم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور فردا یکشنبه ۱۲ اسفند با برگزاری هفت دیدار سپری می شود. از همین چارچوب تیم شهرداری تبریز از ساعت ۱۴:۳۰ فردا در ورزشگاه اختصاصی خود به دیدار تیم سرخپوشان پاکدشت می رود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.