بهزاد نوبری پور

کارمند شهرداری تبریز و دارنده مدال برنز مسابقات آسیای میانه ورزش سه‌گانه، گفت: خدا را شکر می‌کنم که با حمایت شهرداری تبریز، توانستم برای نخستین بار کشورمان را صاحب مدال رسمی در این مسابقات کنم.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، بهزاد نوبری پور دارنده مدال برنز مسابقات آسیایی سه گانه در رابطه با حضور در مسابقات قهرمانی آسیای میانه اظهار کرد: این مسابقات به میزبانی شهر چالپون آتا کشور قرقیزستان برگزار شد که نمایندگانی از کشورهای قزاقستان، ازبکستان، ایران، قرقیزستان و … در آن حضور داشتند.
وی افزود: با توجه به حضور ورزشکاران شناخته‌شده و دارای سوابق درخشان، می‌توان گفت مسابقاتی در سطح بالا را پشت سر گذاشتیم. کشوری مثل قرقیزستان در این ورزش صاحب سبک به شمار می‌رود و پرافتخارترین ورزشکار آسیا در سه‌گانه نیز از همین کشور است.
کارمند شهرداری تبریز در رابطه با کسب نخستین مدال بین‌المللی ایران در رشته سه‌گانه، گفت: خدا را شکر می‌کنم که با قرار گرفتن در جایگاه سوم مسابقات آسیای میانه، توانستم برای نخستین بار کشورمان را صاحب مدال رسمی در این مسابقات کنم.
نوبری پور ادامه داد: این مسابقات در مسافت اسپرینت برگزار شد که همین موضوع سختی کار را دو چندان می‌کرد. ما با سه نماینده در این رقابت‌ها شرکت کرده بودیم که دو نفر در رده بزرگسال و یک نفر در رده امید با حریفان رقابت کردیم. در سهمیه بزرگسال توانستیم به رده‌های سوم و چهارم دست پیدا کنیم. نماینده رده امید نیز در جایگاه نهم قرار گرفت. ضمن اینکه نائب قهرمان مسابقات آسیایی نیز در این مسابقات حضور داشت.
وی در رابطه با برنامه‌های آتی خود گفت: در مرداد مسابقه کاپ اروپا در ترکیه برگزار می‌شود که کسب امتیاز در این مسابقات می‌تواند جایگاهمان در سطح آسیا و جهان را بهبود بخشد. یک مسابقه دیگر نیز در مهر برگزار می‌شود که آن هم به میزبانی ترکیه است. احتمالاً در این میان در چند مسابقه داخلی نیز شرکت کنیم.
کارمند شهرداری تبریز در رابطه با شرایط ورزش سه‌گانه در آذربایجان شرقی و تبریز یادآور شد: آذربایجان شرقی و تبریز پتانسیل بالایی در این رشته ورزشی دارند اما باید حمایت بیشتری از این ورزش صورت بگیرد. با این حال از باشگاه شهرداری تبریز و شهردار محترم، آقای شهین باهر تشکر می‌کنم که حمایت زیادی از من داشتند. جا دارد از مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز تشکر کنم.
وی در پایان گفت: امیدوارم حمایت‌ها از سوی دیگر بخش‌ها نیز افزایش یابد و همه دست‌به‌دست هم دهیم تا بتوانیم جایگاه‌های بهتر و افتخارات بیشتری کسب کنیم.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.