سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: من با افرادی که به دنبال مسائل حاشیه‌ای هستند کاری ندارم و تا تراکتور را قهرمان نکنم از اینجا نمی‌روم.

به گزارش آیرال خبر، مصطفی دنیزلی در حاشیه تمرین تیم فوتبال تراکتور در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره وضعیت تیمش اظهار داشت: اگر به سه بازی اخیر ما که نتیجه آن را واگذار کردیم دقت کنید در دو دیدار عملکرد بسیار خوبی داشتیم اما در یک بازی با مشکلاتی مواجه بودیم. بازی‌هایی که در آینده پیش رو داریم یک‌سوم دیدارها لیگ را شامل می‌شود و در این مقطع فقط بازیهای ما نیست که اهمیت دارد، دیدارهای سایر تیم‌هایی که در رده‌های بالایی جدول هم هستند برای تراکتور مهم است.

وی افزود: ما از هدفی که در روز اول داشتیم عقب نماندیم و برای رسیدن به این هدف سخت کار می‌کنیم. در هر لیگی و در هر جای جهان چنین نتایجی پیش می‌آید. ما از 10 بازی قبلی 6 بازی را خارج از خانه و چهار بازی را در تبریز برگزار کردیم؛ اگر عملکرد خودمان را ارزیابی کنیم می‌بینیم که ما تابلوی چندان بدی هم نداریم. اگر در ابتدای لیگ نتایج خوبی نمی‌گرفتیم و در ادامه نتایج‌مان بهتر می‌شد مردم و هوادارانمان شادتر بودند اما پرشورها خیالشان بابت تیم راحت باشد. من به این تیم و تک‌تک نفراتم اعتماد کامل دارم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور خاطرنشان کرد: من مدام با آقای زنوزی و صادقیان درباره مسائل مختلف تیم مشورت می‌کنم و برای رسیدن به موفقیت هر کاری که لازم باشد را انجام می‌دهم به پرشورها هم می‌گویم که شما نگران نباشید چون من یقین دارم ما به اهدافمان می‌رسیم. این مسائل در همه جای دنیا مطرح است و به طور مثال تیم باشاک شهیر در لیگ ترکیه 8 امتیاز تا هفته‌های پایانی از رقیبش جلو بود اما در نهایت نتوانست قهرمان شود.

دنیزلی خبر از غیبت احسان حاج‌صفی در دیدار مقابل شهرخودرو را به دلیل مصدومیت داد و عنوان کرد: ما حدود یک‌هفته دیگر باید به مصاف شهرخودرو برویم اما قبل از این بازی خبر مصدومیت احسان حاج‌صفی را به ما دادند. ما به همین خاطر مقابل شهرخودرو نمی‌توانیم از بازیکنمان که در اردوی تیم ملی مصدوم شده استفاده کنیم. نمی‌دانم تا زمان آغاز بازی مقابل شهرخودرو مشکل دیگری خواهیم داشت یا خیر؟ اما در هر صورت هواداران خیالشان بابت تیم راحت باشد. ما به نحواحسن کل کارهایمان را انجام خواهیم داد و هواداران نسبت به این قضایا مطمئن باشند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا در کادر خود از دستیار ایرانی استفاده نمی‌کند، گفت: من به لحاظ فکری مشکلی با حضور دستیار ایرانی ندارم. ما در ابتدای فصل می‌خواستیم یک دستیار ایرانی به کادرمان اضافه کنیم اما نشد. ما بازی‌های مختلف را آنالیز می‌کنیم و یک دوست ایرانی هم در این زمینه کمک‌‌حال من است. از طرفی دیگر من خودم همه بازیها را می‌بینم و آنالیز می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور با بیان اینکه تا این تیم را قهرمان نکنم از اینجا نمی‌روم یادآور شد: ما برای یک چالش طولانی به اینجا آمدیم نه برای یکسال. من در این تیم خواهم بود و کار خواهم کرد. همکاری من با تراکتور طولانی‌مدت خواهد بود و این را هم بگویم که تا قبل از اینکه تراکتور قهرمان نشود موقعیت خودم را عوض نمی‌کنم. ممکن است بعد از قهرمانی تراکتور من از اینجا بروم اما می‌مانم و این اتفاقات را رقم می‌زنم. از همه هواداران هم تشکر می‌کنم چون آنها لایق بهترین‌ها هستند.

دنیزلی در مواجهه با سوال خبرنگاری راجع به تلاش یکسری از واسطه‌ها برای ایجاد تغییرات در کادر فنی تراکتور گفت: من با دلال‌ها و کسانی که دنبال مسائل حاشیه‌ای هستند کاری ندارم.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.