سنبلی گفت: تاجایی که اطلاع دارم حکم جلب بنده صادر شده است درحالی که به هیچ وجه از اتهام خود خبری ندارم.

بدون تفهیم اتهام حکم جلب صادر کرده‌اند
    

به گزارش آیرال خبر، علی سنبلی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی سهند تبریز در گفت‌وگو با آناج، با اشاره به شکایت اداره حقوقی ماشین سازی تبریز از وی، اظهار داشت: اداره مذکور ظاهرا به اتهام اخلال در نظم عمومی و همچنین افشای اطلاعات کارخانه ماشین سازی، از بنده شکایت کرده است.

وی ادامه داد: در راستای همین شکایت ظهر دیروز از پلیس امنیت عمومی تبریز طی تماسی از بنده درخواست شده که با حضور در محل پلیس امنیت عمومی نسبت به این اتهامات پاسخگو باشم.

در جریان مطالبات کارخانه ماشین سازی از نظرات کارشناسان حقوقی استفاده کرده بودیم

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه سهند با بیانم اینکه طبق قانون، احضاریه تلفنی درست نبوده و لازم است به صورت کتبی از سوی نیروی انتظامی احضاریه صادر شود، ابراز داشت: به همین دلیل از حضور در محل پلیس امتناع کردم.

وی افزود: پس از این کار، نیروی انتظامی با بیان اینکه در صورت عدم حضور حکم جلبم را صادر خواهد کرد سخنان دیگری نیز مطرح نمود که از ساحت این نیروی عزیز، خدوم و جان برکف بعید بود.

سنبلی با انتقاد از نحوه برخورد با افراد خصوصا دانشجویان عدالت‌خواهی که در برابر فساد ایستاده‌اند، خاطرنشان ساخت: تاجایی که اطلاع دارم حکم جلب بنده نیز صادر شده است درحالی که به هیچ وجه از اتهام خود خبری ندارم.

وی گفت: بنده به هیچ وجه مقابل قانون نایستاده و در برابر آن شاخ و شانه نمی کشم، لیکن درخواست بررسی عادلانه و طی قانونی مراحل دادرسی را دارم.

سنبلی در پایان تاکید داشت: تاجایی که اطلاع داریم و در جریان مطالبات کارخانه ماشین سازی تبریز از نظرات وکلا و کارشناسان حقوقی استفاده کرده بودیم، دچار تخلف حقوق نشده‌ایم و حاضریم اسناد و مدارک خود را برای اثبات به دادگاه ارائه دهیم.

گفتنی است، اقدامات بسیج دانشجویی دانشگاه سهند تبریز در مدت اخیر با پیگیری وضعیت واگذاری کارخانه ماشین سازی تبریز به قربانعلی فرخزاد و تخلفات انجام شده در این راستا، تقدیر رهبر انقلاب را در پی داشت.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.