سرمربی تیم فوتسال شرکت ملی حفاری اهواز پس از شکست یک بر صفر تیمش در دیدار سوم مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ در مقابل مس سونگون گفت: برخلاف بازی قبلی، این دیدار بازی فوق‌العاده‌ای بود. همه فکر می‌کردند که این دیدار هم مثل دیدار قبلی پر گل باشد اما در آن بازی شرایط طبیعی را نداشتیم و به خاطر خستگی فشار زیادی را تحمل می‌کردیم.

سرمربی ملی حفاری: بازیکنانمان در 3 بازی آخر با مس درس‌های بزرگی گرفتند

به گزارش آیرال خبر، کیاوش علاسوند، سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری اهواز پس از شکست یک بر صفر تیمش در دیدار سوم مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ برتر فوتسال کشور در مصاف با مس سونگون ورزقان اظهار داشت: قاطعیت داور در درگیری‌های ابتدای بازی کمک کرد تا این دیدار در ادامه شکل خوبی به خود بگیرد. در واقع دو تیم قاطعیت داور را دیده و حساب کار دستشان آمد. به آقایان نصیرلو و سلیمانی به خاطر این قضاوت فوق‌العاده خوب تبریک می‌گویم.

وی در خصوص تأثیر اخراج علیرضا عسگری (زننده 4 گل مس سونگون در دیدار دوم مقابل ملی حفاری) بر عملکرد تیم مس سونگون در بازی سوم خاطرنشان کرد: قطعاً آقای عسگری و در کنار او، بازیکن جوان ما آقای ممبینی بازیکنان خوبی هستند. بازی قبلی ما غیرطبیعی بود چرا که حدود 32 ساعت در اتوبوس بودیم. بازی سوم نشان داد که در بازی قبلی اتفاق بدی برای ما رخ داد و اگر شرایط طبیعی بود، می‌توانستیم عملکرد خیلی بهتری داشته باشیم اما خستگی این اجازه را به ما نداد.

سرمربی تیم ملی حفاری اهواز در مورد شرایط دیدار سوم با مس سونگون نیز گفت: برخلاف بازی قبلی، این دیدار بازی فوق‌العاده‌ای بود. همه فکر می‌کردند که این دیدار هم مثل دیدار قبلی پر گل باشد اما در آن بازی شرایط طبیعی را نداشتیم و به خاطر خستگی فشار زیادی را تحمل می‌کردیم. در دیدار سوم سعی کردیم بازی را از ابتدا کنترل کنیم. فکر می‌کنم اخراج دو بازیکن در دقایق اول نیز روی عملکرد دو تیم تأثیر گذاشته و موجب شد بازیکنان محتاط‌تر بازی کنند.

علاسوند در خصوص اینکه بازی سوم مس سونگون و ملی حفاری اهواز پرتنش دنبال شد، اظهار داشت: برخلاف بازی قبلی که تنش بیشتر بود، این دیدار شکل فوتبالی خیلی خوبی داشت. انتظار هم می‌رفت که بازی بزرگ لیگمان چنین کیفیتی داشته باشد. امیدوارم اتفاقاتی مثل بازی قبل دیگر رخ ندهد. در این بازی دیدید که تماشاگران چقدر خوب تیمشان را تشویق کردند. هر کسی کار خودش را انجام داد و بازیکنان داخل زمین هم عملکرد مناسبی داشتند. دیدار قبلی بازی خوبی نبود و من نپسندیدم اما در دیدار سوم هر دو تیم خوب بودند.

وی افزود: لیگ تمام شد و حیف بود که با چنین بازی خوبی از گردونه مسابقات کنار رفتیم. فکر می‌کنم 3-4 بازی اخیر عملکرد ضعیفمان در 6 بازی قبلی را جبران کرد. نشان دادیم که توان تیممان در چه حد است. بازیکنانمان در 3 بازی آخر مقابل مس سونگون درس‌های بزرگی گرفتند که در آینده کمک زیادی به این جوانان می‌کند.

علاسوند در پایان در خصوص ادامه همکاری با ملی حفاری گفت: اگر شرایط فراهم باشد دوباره در خدمت باشگاه ملی حفاری خواهم بود. الان هم به عنوان مدیر فنی با مجموعه تیم‌های این باشگاه همکاری دارم. این باشگاه را خانه خودم می‌دانم و در صورتی که بخواهند همکاری‌ام را ادامه می‌دهم.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.