دیدار تیم‌های پرسپولیس و تراکتورسازی با تساوی به پایان رسید.

به گزارش آیرال خبر، تیم‌های پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز در چارچوب هفته سیزدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۵ امروز (یکشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، شایان مصلح (آدام همتی – ۸۹)، سیامک نعمتی، کمال کامیابی‌نیا (محسن ربیع‌خواه – ۷۲)، احمد نوراللهی، امید عالیشاه، بشار رسن، علی علیپور و گادوین منشا.

ترکیب تراکتورسازی: محسن فروزان، ایمان سلیمی، محمد طیبی، احسان حاج‌صفی، دانیال اسماعیلی‌فر (قائم اسلامی‌خواه – ۸۷)، علیرضا نقی‌زاده، مهدی مهدی‌پور، مسعود شجاعی، احسان پهلوان (محمدرضا مهدی‌زاده – ۴۸)، سوگیتا و اشکان دژاگه.

سوت آغاز این بازی را محمدرضا اکبریان به صدا در آورد.

نیمه اول
دقیقه ۳: 
شوت سوگیتا به سمت دروازه پرسپولیس در چارچوب دروازه نبود و از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ۹: گادوین منشا به صورت ناگهانی شوتی به سمت دروازه تراکتورسازی روانه کرد که محسن فروزان در دو مرحله توانست توپ را مهار کند.

دقیقه ۱۴: ضربه ایستگاهی از موقعیتی مناسب به سود تراکتورسازی اعلام شده بود که ضربه اشکان دژاگه به دیوار دفاعی برخورد کرد و توپ برگشتی را هم احسان حاج‌صفی از بالای دروازه به بیرون زد.

دقیقه ۱۷: حمله تند و تیز برای پرسپولیسی‌ها از سمت راست طراحی شد که ارسال سیامک نعمتی روی دروازه به گادوین منشا رسید. شوت مهاجم نیجریه‌ای پرسپولیس پس از برخورد به مدافعان تراکتورسازی به بشار رسن رسید که داور هند این بازیکن را اعلام کرد تا حمله پرسپولیس خنثی شود.

دقیقه ۳۳: کمال کامیابی‌نیا پس از خطا روی مسعود شجاعی با اعتراض به توپ ضربه زد که داور مسابقه او را با کارت زرد جریمه کرد.

دقیقه ۴۱: پاس عرضی برای اشکان دژاگه موقعیت خوبی برای گلزنی تراکتورسازی ایجاد کرد، اما ضربه آرام این بازیکن را بیرانوند به راحتی در اختیار گرفت.

دقیقه ۴۴: ضربه ایستگاهی پرسپولیس را بشار رسن به خوبی به سمت دروازه تراکتورسازی شلیک کرد که محسن فروزان به خوبی توپ را مهار کرد.

نیمه دوم
دقیقه ۶۱: 
ضدحمله برای تراکتورسازی به سرعت صورت گرفت که پاس سوگیتا برای شجاعی فضای خوبی را برای ساختن یک گل فراهم کرد. ارسال شجاعی با ضربه سر احسان حاج‌صفی تبدیل به گل شد، اما با تشخیص کمک داور مسابقه آفساید حاج‌صفی اعلام شد تا گل او مردود اعلام شود.

دقیقه ۶۷: ارسال خطرناک علی علیپور روی دروازه تراکتورسازی گادوین منشا را در موقعیت خوبی برای گلزنی قرار داد، اما مهاجم نیجریه‌ای پرسپولیس نتوانست به توپ ضربه بزند تا موقعیت خوب این تیم برای گلزنی از دست برود.

دقیقه ۷۳: احمد نوراللهی توپی را روی دروازه برای علی علیپور ارسال کرد که ضربه سر این بازیکن به بالای دروازه رفت.

دقیقه ۸۵: اشکان دژاگه پس از خطا روی شجاع خلیل‌زاده با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه ۹۰: شوت سیامک نعمتی روی توپ برگشتی که از روی نقطه کرنر ارسال شده بود، به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.