دو تیم در هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر به نتیجه تساوی یک بر یک رضایت دادند.

به گزارش آیرال خبر، تیم های ماشین سازی تبریز و سپاهان اصفهان در سری رقابت های هفته سیزدهم لیگ برتر از ساعت ۱۵ امروز در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز به مصاف یکدیگر رفته بودند که این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

گل تیم ماشین سازی تبریز توسط سید محمد خرم الحسینی در دقیقه ۳۶ و گل تیم سپاهان اصفهان نیز توسط ولادیمیر کومان در دقیقه ۸۷ به ثمر رسد.

ترکیب دو تیم

ماشین سازی تبریز

فرناندو دخسوس، مسیح زاهدی، عزیز معبودی، احمدرضا زنده‌روح، محمدحسین کنعانی‌زادگان، محمد اهل‌شاخه، سید محمد خرم‌الحسینی ( از دقیقه ۵۱- پیمان بابایی)، سعید مهری، سید احمد موسوی، فرید بهزادی‌کریمی و رضا خالقی‌فر

سرمربی: محمدرضا مهاجری

سپاهان اصفهان:

پیام نیازمند، سیاوش یزدانی، خالد شفیعی، حسن جعفری( از دقیقه ۷۷- جلال‌الدین علی‌محمدی)، مهدی کیانی، ولادیمیر کومان ، بختیار رحمانی( از دقیقه ۵۳- محمد ایران‌پوریان)، سعید آقایی( از دقیقه ۴۶- مهرداد محمدی)، ساسان انصاری، سجاد شهباززاده و کی‌روش استنلی

سرمربی: امیر قلعه نویی

دقایق حساس:

دقیقه ۱۵: کارت زرد داور به سعید آقایی از تیم سپاهان اصفهان

دقیقه ۱۵: خالد شفیعی از طریق پرتاب اوت توپ را ارسال کرد که  فرناندو دخسوس توانست بالاتر از شاگردان امیر قلعه نویی توپ را دفع کند.

دقیقه ۲۲: سعید مهری از طریق شوت از راه دور قصد گلزنی داشت که توپ از کنار دروازه تیم میهمان راهی بیرون شد.

دقیقه ۳۶: (گل تیم ماشین سازی تبریز) سیداحمد موسوی پس از نفوذ به زمین تیم میزبان به خرم الحسینی پاس داده و این بازیکن از پشت محوطه جریمه و عقب تر از چند بازیکن به سمت دروازه پیام نیازمند شوت زنی کرد که تبدیل به گل شد.

دقیقه ۳۹: کارت زرد داور به کی روش استنلی از تیم سپاهان اصفهان

دقیقه ۳۹: کارت زرد داور به عزیز معبودی از تیم ماشین سازی تبریز

دقیقه ۳۸: سیداحمد موسوی از سمت راست زمین مسابقه، توپ را به سمت دروازه سپاهان ارسال کرد که در ادامه توپ با ضربه سر زاهدی راهی بیرون شد.

دقیقه ۴۵: کارت زرد دوم داور به عزیز معبودی از تیم ماشین سازی تبریز و اخراج از زمین مسابقه

دقیقه ۵۰: بازیکن تیم سپاهان از سمت راست زمین مسابقه توپ را به پشت محوطه جریمه ارسال کرد و در ادامه بختیار رحمانی با ضربه سر توپ را ارسال کرد که از بالای دروازه فرناندو دخسوس راهی بیرون شد.

دقیقه ۶۴: سجاد شهباززاده توپ را با ارسال کوتاه در اختیار کی روش استنلی در مقابل دروازه قرار داده و در ادامه با ضربه سر این بازیکن همراه شد که فرناندو دخسوس توانست توپ را در اختیار بگیرد.

دقیقه ۶۹: فرید بهزادی کریمی توپ را به خوبی از سمت راست زمین مسابقه به پیمان بابایی در سمت چپ پاس داده و این بازیکن در حالی که بازیکن حریف را در مقابل خود می دید، شوت زنی کرد که توپ از کنار دروازه پیام نیازمند راهی بیرون شد.

دقیقه ۷۰: محمد ایران پوریان توپ را از سمت راست زمین مسابقه مقابل دروازه تیم میزبان ارسال کرد که توپ پس از برخورد به پای دخسوس به پشت محوطه جریمه برگشت داده شد. در ادامه جعفری شوت زد که با فاصله زیادی باز کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۷۵: مهرداد محمدی توپ را به کنار دروازه فرناندو دخسوس ارسال کرده و بازیکن تیم میهمان با پاس توپ را در اختیار سجاد شهباززاده قرار داد که ضربه این بازیکن را فرناندو دخسوس در اختیار گرفت.

دقیقه ۷۹: مهرداد مهمدی توپ را به داخل محوطه جریمه ارسال کرد که در ادامه توپ ضربه سر کی روش استنلی از بالای دروازه راهی بیرون شد.

دقیقه ۸۰: محمدی توپ به داخل محوطه جریمه ماشین سازی تبریز ارسال کرده و استنلی با ضربه سر به سمت دروازه دخسوس ارسال کرد که توپ از بالای دروازه راهی بیرون شد.

دقیقه ۸۷: (گل تیم سپاهان اصفهان) علی محمدی از سمت راست زمین مسابقه توپ را به داخل محومطه جریمه ارسال کرده و ولادیمیر کومان به آرامی با بغل پا توپ را وارد دروازه تیم میزبان کرد.

دقیقه ۹۰: ساسان انصاری از سمت راست زمین مسابقه توپ را به داخل محوطه جریمه تیم ماشین سازی تبریز ارسال کرد که توپ با ضربه سر کی روش استنلی از کنار دروازه به بیرون رفت.

اتفاق ویژه: 

دو نفر از اعضای کادر فنی تیم ماشین سازی تبریز به دلیل اعتراضبه داور از کنار زمین اخراج شدند.

هواداران تیم ماشین سازی تبریز استقبال خوبی از این دیدار داشته و حدود ۴ هزار نفر در ورزشگاه حاضر شده بودند.

گفتنی است، تیم های ماشین سازی تبریز و سپاهان اصفهان با این نتیجه در جدول رده بندی به ترتیب ۱۳ و ۲۶ امتیازی شدند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.