سامان احمد زاده

آیرال خبر- شهردار منطقه ۶ تبریز اظهار داشت: ایجاد درآمدهای پایدار در راستای توسعه غرب تبریز در اولویت این منطقه قرار گرفته است.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، با حضور اعضای کمیسیون سرمایه گذاری و مشارکت شورای اسلامی کلانشهر تبریز، جلسه ای در محل شهرداری منطقه ۶ تشکیل شد.

در این جلسه دکتر غلامحسین مسعود ریحان رئیس کمیسیون سرمایگذاری و مشارکت، دکتر سعید نیکو خصلت دبیر کمیسیون، مهندس کریم صادق زاده و مهندس محرم محمدزاده اعضای کمیسیون سرمایه گذاری حضور داشتند .

 شهردار منطقه ۶ به توضیح پروژه های مشارکتی موجود و مشکلات و مسائل آنها پرداخت و نسبت به ارائه پیشنهادات جهت اجرای پروژه های مشارکتی وجدید و پتانسیل های منطقه ۶ تشکیل گردید.

سامان احمد زاده به توضیح پروژه های مشارکتی موجود و مشکلات و مسائل آنها پرداخت و نسبت به ارائه پیشنهادات جهت اجرای پروژه های مشارکتی جدید و پتانسیل های شهرداری منطقه۶ اشاره نموده و اذعان داشت که حمایت های شورای محترم اسلامی در راستای به ثمر رساندن پروژه های مشارکتی بیش از پپیش ضروری می باشد.

لازم به ذکر است که تک تک اعضای کمیسون سرمایه گذاری شورای اسلامی کلانشهر تبریز، در خصوص سرمایه گذاری و مشارکت صحبت نموده و به موارد و مشکلات پرداخته و رهنمودهای لازم را ارائه دادند.

 

 

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.