آیرال خبر- برنامه تلویزیونی مطالبه کاری از گروه اجتماعی شبکه استانی سیمای مرکز آذربایجان شرقی به صورت ویژه به تهیه کنندگی جبرئیل نجفی با هدف بررسی قطع درختان جنگل های ارسباران به روی آنتن رفت.

به گزارش آیرال خبر به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی در تازه ترین قسمت این برنامه به صورت زنده و مستقیم به موضوع چرایی قلع و قمع درختان جنگل های ارسباران پرداخته شد.

در این قسمت از برنامه که شنبه به روی آنتن رفت نامدار مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری و قاسمی مدیرکل حفاظت محیط زیست در برنامه حضور یافته و به سوالات ایجاد شده در این خصوص پاسخ دادند. همچنین در خلال برنامه ارتباط تلفنی با فتحی رییس جهاد کشاورزی، خلیل اللهی دادستان عمومی و انقلاب تبریز و قلی الله قلی زاده نماینده مردم شریف شهرستان های کلیبر، خداآفرین و هوراند در مجلس شورای اسلامی برقرار شده و نظر ایشان در خصوص موضوع مذکور بررسی گردید.

گفتنی است در روزهای اخیر تصاویری از قطع گسترده درختان در جنگل های ارسباران در فضای مجازی منتشر شده و حساسیت ها را نسبت به این موضوع برانگیخته بود که باعث شد حتی نماینده محترم ولی فقیه در استان هم به این موضوع پرداخت نمایند.

در مطالبه این هفته مجید جدی کارگردان، روح الله رشیدی مجری – کارشناس ،محمد جلیلی – حسن حسین زاده و حمیدرضا نیکمندان تصویربردار و بهنام ابوالحسنی صدابردار می باشد.

 

 

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.