حمیدی

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز گفت: امسال برنامه‎های اوقات فراغت شهرداری تبریز با شعار “مشارکت شهروندی و نشاط اجتماعی”  برگزار می‌شود.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، حجت الاسلام احمد حمیدی در نشست  مشترک با  مدیران فرهنگی و روابط عمومی شهرداری تبریز با تشریح ویژگی های برنامه های جشنواره تابستانی  فیروزه گفت: جشنواره تابستانی فیروزه  تبریز، امسال با شعار “مشارکت شهروندی و نشاط اجتماعی” در راستای تحقق اهداف متعالی فرهنگی شهر برگزار می شود.

حجت الاسلام احمد حمیدی گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان  به عنوان مهمترین فصل فعالیتهای حوزه فرهنگی و اجتماعی  و لزوم غنی سازی اوقات فراغت شهروندان بخصوص دانش آموزان، معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز، برنامه ریزی های لازم را در قالب جشنواره تابستانی و با نام جشنواره فیروزه انجام داده است تا شهروندان از اوقات فراغت خود بیشترین بهره را ببرند.

وی افزود: ایجاد نشاط اجتماعی، برنامه ریزی نظام مند برای غنی سازی  اوقات فراغت، آموزش مشارکت پذیری کودکان ونوجوانان ، تغییر نگرش شهروندان به مجموعه شهرداری ، توجه به کانون گرم خانوادها و ایجاد بستری برای انتقال آموزه های شهروندی و آیینی، انقلابی و توانمندسازی  و مهارت آموزی شهروندان در حوزه  اجتماعی وسلامت از اهدافی است که این معاونت برای تحقق آنها تلاش می کند.

حجت الاسلام حمیدی با استقبال از برگزاری طرح یادواره امام (ره) ویژه خانواده های پرسنل شهرداری در جشنواره تابستانی فیروزه امسال توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی  بر غنی بخشی و غنای محتوایی در برنامه‌های اوقات فراغت شهروندان تاکید نمود.

حمیدی  افزود:  شهرداری تبریز با ارائه و اجرای برنامههای مختلف در طول سال برای همه سنین و ذائقهها طی چهار سال متمادی توانسته است عنوان نهاد پرمخاطب و فعال در زمینه غنی‏سازی اوقات فراغت را در سطح استان کسب کند

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: با همکاری مناطق دهگانه شهرداری تبریز، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و فرهنگسرای الغدیر و سازمانهای مرتبط شهرداری، جشنواره  تابستانی فیروزه امسال به صورت هر چه باشکوهتر از سال های قبل هم از لحاظ کمی وهم کیفی وبا محنوای غنی تر برگزار شود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.