دکتر محمد باقر نوبخت ضمن موافقت با اجرای برنامه جامع پیشنهادی بازآفرینی شهری پایدار کلانشهر تبریز، دستور تخصیص سریع ردیف اعتباری ویژه در نامه تقدیمی شهردار محترم تبریز صادر کرد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریارنیوز، معاون محترم رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با برنامه جامع بازآفرینی شهری کلانشهر تبریز در جلسه مشترک با نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی موافقت کرد.

جلسه مشترک نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی با معاون محترم رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با حضور مدیرکل محترم سازمان برنامه و بودجه آذربایجان شرقی و نمایندگان شهرداری تبریز در ارتباط با بررسی برنامه جامع بازآفرینی شهری کلانشهر تبریز برگزار شد و در این جلسه ببرنامه جامع بازآفرینی شهری تبریز مورد موافقت قرار گرفت.

در این جلسه که در روز سه شنبه مورخ 97/08/01 در محل دفتر معاونت محترم رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار گردید، عزتی معاون محترم شهرسازی و معماری شهرداری تبریز ضمن ارائه گزارش از اقدامات انجام یافته در بافت های ناکارآمد شهری تبریز، برنامه جامع پیشنهادی بازآفرینی شهری شهرداری تبریز را تشریح کرد.

دکتر پزشکیان نائب رئیس محترم مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم شریف شهرستان های تبریز، اسکو و آذرشهر ضمن تأیید و قدردانی از تهیه برنامه جامع پیشنهادی در بازآفرینی شهری شهرداری تبریز خواستار حمایت دولت محترم در راستای قوانین و مقررات مربوطه، با اجرای برنامه بازآفرینی شهری پایدار در کلانشهر تبریز و شهرهای استان با اختصاص ردیف اعتباری دائمی شدند و همچنین نمایندگان مردم شریف تبریز در مجلس شورای اسلامی که در جلسه حاضر بودند، هرکدام بر ضرورت توجه به تبریز و سایر شهرهای استان در حوزه بازآفرینی شهری تأکید کردند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.