خیمه های معرفت

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز از برپایی خیمه‌های معرفت در ۴ پارک شهر تبریز به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، حجت الاسلام احمد حمیدی با اعلام این خبر گفت: خیمه های معرفت در طول ماه رمضان در ۴ پارک در مناطق مختلف شهر با حضور روحانیون و طلاب حوزه‌های علمیه قم جهت پاسخ به سوالات شرعی و شبهات دینی شهروندان  و برگزاری  ویژه برنامه های مختلف فرهنگی و مذهبی برای خانواده ها و به ویژه کودکان  و نوجوانان و همچنین عرضه محصولات فرهنگی  دایر است.

وی تاکید کرد: در این پارک‌ها غرفه‌های کودکان و نوجوانان، غرفه‌های مشاوره خانواده، غرفه عرضه محصولات فرهنگی و قرآنی و پرسش و پاسخ مذهبی برپا می‌شود.

حمیدی با بیان اینکه برنامه‌ فرهنگی دیگری نیز درخمیه‌های معرفت دایر خواهد بود، گفت: ویژه برنامه‌های خیمه‌های معرفت در پارک شمس تبریزی در منطقه یک شهرداری، پارک ابوریحان و یادگار امام در منطقه ۳ شهرداری  و مهر ولایت در منطقه ۷ همه روزه از ساعت ۲۰ تا ۲۴ در ماه مبارک رمضان برپا خواهد بود.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز اظهار امیدواری کرد که با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی، فضای معنوی را در شهر تبریز برای شهروندان فهیم و مومن و خدادوست فراهم کنیم تا همه از برکات و نعمات این ماه بزرگ نهایت استفاده و بهره‌مندی را ببرند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.