منطقه 5

آیرال خبر- شهردار منطقه ۵ همراه با معاونین فنی و عمرانی و خدمات شهری، اجرایی خود از اقدامات انجام شده استقبال از عید نوروز بازدید و دستوارات لازم را جهت رفع نیازهای موجود نمازخانه ها، کمپ گردشگری، پارکها و سرویس‌های بهداشتی صادر کرد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار و امور ارتباطات شهرداری منطقه ۵ تبریز، در این بازدید پنج ساعته میر علی اصغر نساج  ضمن قدر دانی از عملکرد معاونین خدماتی و عمرانی در زمینه استقبال از فصل بهار گفت:  نوروز امسال علاوه بر افتتاح تقاطع غیر همسطح حضرت ولی عصر (عج)، معاونت‌های خدماتی و عمرانی با تمام قوا با رفع کمبودها باید به بهترین شکل از گردشگران و مسافرین نوروزی استقبال کنند.

نساج افزود : مهمترین ورودی تبریز در حوزه استحفاظی منطقه ۵ واقع شده که به این خاطر باید اقدامات ویژه‌ای انجام شود.

وی در ادامه با بیان اینکه نوروز امسال مصادف با ماه مبارک رجب شده است اظهار داشت: امسال برای اولین بار در شهر تبریز جشن بزرگ استقبال از تحویل سال نو در پارک توان برگزار می شود.

شهردار منطقه ۵ افزود : از ۲۸ اسفند تا ۱۵ فروردین در پارک توان باغمیشه به غیر از ایام شهادت حضرت زینب (س) و شهادت امام موسی کاظم (ع) جشن های با شکوهی برگزار می‌شود.

نساج خاطرنشان کرد: در این پارک با برپایی آلاچیق زندگی عشایر آذربایجان در معرض دید شهروندان قرار می گیرد که این نمایشگاه از ۲۸ اسفند تا ۱۵ فروردین در پارک توان باغمیشه برپا می شود.

وی همچنین به اهمیت نظافت و استاندارد بودن نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی اشاره کرد و گفت: سرویس های بهداشتی و نمازخانه‌ها باید به بهترین شکل رضایت مسافرین و شهروندان را جلب کنند.

طی این بازدید نساج به پاس قدر دانی از حس وظفیه شناسی کارگر فضای سبز در رسیدگی به وضعیت نمازخانه و سرویس بهداشتی پارک میدان بسیج از وی قدر دانی کرد و همچنین مقرر شد حداکثر تا ۲۷ اسفند ماه سطح حوزه جهت استقبال از عید نوروز در آمادگی کامل قرار گیرد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.