آیین رونمایی از کتاب آموزش شهروندی

در راستای تفاهم نامه منعقد شده بین شهرداری تبریز و آموزش و پرورش جهت اجرای طرح آموزش‌های شهروندی در مدارس تبریز، دوره‌های آموزشی و توجیهی برای معلمان و مربیان مدارس ابتدایی و پیش دبستانی نواحی پنجگانه آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، دوره‌های آموزشی و توجیهی برای معلمان و مربیان مدارس ابتدایی و پیش دبستانی از روز شنبه ۲۳ شهریورماه به مدت یک هفته از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۱۲ ظهر در فرهنگسرای الغدیر برگزار خواهد شد.

این دوره ها، با  هدف توانمند سازی معلمان و مربیان در جهت اجرای طرح گفتمان آموزش‌های شهروندی در مدارس نواحی پنچگانه تبریز و تبیین طرح آموزش شهروندی و شیوه صحیح تدریس کتب شهروندی مطابق با آخرین شیوه‌های آموزش شهروندی توسط اساتید برجسته به مربیان ارائه می‌شود.

گفتنی است، برای نخستین بار در ایران مجموعه کتب آموزش شهروندی توسط شهرداری تبریز  در ۲۶ جلد گردآوری و چاپ شده است که ۱۳ جلد ویژه دانش آموزان و ۱۳ جلد آن ویژه مربیان  است.

کتب تدوین شده ویژه آموزش شهروندی امسال در ۲۲۴۹ مدرسه تبریز توسط مربیان و معلمان آموزش دیده آموزش پرورش و شهرداری تبریز به دانش آموزان ارائه خواهد شد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.