دوره آموزشی

مدیر عامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری تبریز از برگزاری دوره آموزشی ویژه رانندگان ناوگان حمل و نقل بار درون شهری خبر داد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، فاضل نادری در مراسم آغاز دوره آموزشی ویژه رانندگان ناوگان اظهار داشت: سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری تبریز پیگیر موارد آموزشی و توانمند سازی رانندگان ناوگان بار درون شهری است و کلیه فعالان و رانندگان حوزه حمل و نقل بار درون شهری تبریز دوره‌های آموزشی اختصاصی را سپری می‌کنند.

نادری افزود: این دوره آموزشی برای فرهنگ‌سازی و شناخت و ارتقای آگاهی هر چه بیشتر رانندگان ناوگان حمل و نقل درون شهری در حوزه های مختلف حمل و نقل، اعتلای فرهنگ حمل و نقل و ترافیک درون شهری و  بهبود ایمنی حمل و نقل بار با اهمیت است.

وی با اشاره به اهمیت برپایی این دوره آموزشی گفت: دوره های آموزشی حوزه حمل ونقل بار درون شهری تبریز با هدف آشنایی رانندگان با قوانین و مقرارت حوزه حمل ونقل بار، آشنایی با قوانین و مقررات راهنمائی و رانندگی در حمل و نقل بار و تمکین به این قوانین و فرهنگ سازی های لازم در این حوزه اجرا می شود.

به گفته مدیر عامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری تبریز، حضور رانندگان ناوگان در این دوره‌ها می‌تواند به کاهش خطرات کمک کرده و در اصلاح و بهبود فرهنگ ترافیک و در نهایت دست‌یابی به شهری ایمن و سالم نقش اساسی را ایفا کرده و به شعار این سازمان مبنی بر «حمل بار ایمن، سریع و ارزان» جامه عمل بپوشاند.

نادری با بیان اینکه کلیه رانندگان ناوگان فعال در این حوزه ملزم به گذران این دوره های آموزشی هستند، یادآور شد: این دوره های آموزشی در پنج سرفصل، آشنائی با قوانین ومقررات حمل و نقل بار درون شهری، آشنائی با قوانین ومقررات راهنمائی و رانندگی، آشنائی با مزایا و نحوه صدور سند الکترونیک بار درون شهری، حفاظت و ایمنی حمل و نقل بار درون شهری و آتش نشانی، اخلاق حرفه ای ویژه رانندگان، برگزار می شود.

وی تاکید کرد: با توجه به اهمیت آموزش بعنوان یکی از محوری ترین زیرساختهای نقش آفرین در رسیدن به توسعه، با  شناسائی درست نیازهای فردی و شغلی و ارزیابی وضعیت آموزشی رانندگان ناوگان درون شهری می توان گام موثر و هدفمندی در ارتقای مهارت های رانندگان ناوگان درون شهری برداشت.

نادری برگزاری این دوره های آموزشی را حاصل همکاری سازمان مدیریت حمل و نقل بار و سایر سازمانها و ادارات ذیربط دانسته و تصریح کرد: با تعاملی که بین سازمان مدیریت حمل و نقل بار، پلیس راهور شهرستان تبریز، سازمان آتش نشانی، دفتر نوسازی و تحول اداری شهرداری صورت گرفته و سعی بر این بوده که اساتید مجرب آموزش‌های لازم را به رانندگان ناوگان بار درونشهری ارائه دهند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.