نشست

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز از برگزاری سلسله نشست‌های تمدن نوین اسلامی با موضوع شهروند مهدوی ویژه اقشار مختلف در مراکز فرهنگی شهرداری تبریز خبر داد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، حجت الاسلام احمد حمیدی صبح امروز در اولین نشست از سلسله نشست های تمدن نوین اسلامی با موضوع شهروند مهدوی که ویژه مربیان مراکز فرهنگی شهرداری تبریز برگزار شد، اظهار داشت: سلسله نشست‌های تمدن نوین اسلامی با موضوع شهروند مهدوی ویژه اقشار مختلف از جمله اساتید دانشگاه، ائمه جماعات، معلمان، مربیان، دانشجویان، طلاب، سخنرانان و مبلغین، کارکنان و کارمندان ادارات در طول سال جاری با هدف ترویج سبک زندگی ایرانی و اسلامی در مراکز فرهنگی شهرداری تبریز برگزار می شود.

حمیدی با اشاره به اهداف این همایش‌ها گفت: اعتقاد به منجی آخر الزمان در همه ادیان و مذاهب اسلامی، معانی صحیح و انحرافی انتظار فرج، بررسی فرهنگ مهدویت و انحرافات و تهدیدها، تشکیل حکومت زمینه ساز ظهور، رفع شبهات موجود در جامعه و منزلت حضرت ولی عصر (عج) از جمله مهمترین اهداف در برگزاری  ویژه برنامه‍‌های شهروند مهدوی در مراکز فرهنگی شهرداری به شمار می‌روند.

وی با اشاره به اینکه تحقق انقلاب عظیم حضرت مهدی (عج) به عنوان بزرگترین تحولی است که بشریت در حیات خود خواهد دید گفت: این واقعه بر پایه هایی استوار است که مهمترین ارکان آن  یاران ظهور ومهدی یاران خاص است.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز با اشاره به اهمیت مساله مهدویت  افزود: یکی از رسالت های مهم فعالان دستگاه‌های مختلف علمی، فرهنگی و اجرایی کشور، توسعه نگاه و فرهنگ مهدویت در سطح جامعه است چراکه مهدویت شالوده اصلی فکر و عامل پیوند زنده گروه های مختلف در جامعه است.

حمیدی در ادامه درباره فعالیت فرهنگی مجموعه شهرداری تبریز گفت: شهرداری تبریز با دارا بودن ۱۳۰ مرکز فرهنگی، ورزشی  روزانه شاهد مراجعه بیش از ۱۷ هزار نفر از شهروندان بوده و شهروندان گرامی در این مراکز از انواع برنامه های آموزشی، فرهنگی و تفریحی بهره مند می شوند.

حمیدی ادامه داد: تعداد زیاد مخاطبین مراکز فرهنگی شهرداری تبریز ضررت  تشکیل نشستهای تخصصی، گفتمان‌ها و تبیین اندیشه‌های مقام معظم رهبری را در پیشبرد اهداف فرهنگی نمایان می سازد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.