فرهنگی

آیرال خبر- معاون فرهنگی واجتماعی شهرداری تبریز خبر داد: به مناسبت گرامیداشت هفته زن و ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) سلسله نشست‌های دریچه امید ویژه بانوان در مراکز فرهنگی شهرداری تبریز برگزار میشود.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار و  معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز، حجت الاسلام احمد حمیدی با اعلام این خبر گفت: این نشست ها  با هدف طرح تبیین اندیشه های مقام معظم رهبری در خصوص امر به معروف و نهی از منکر و توانمندسازی بانوان در سنگر خانواده و عرصه‌های اجتماعی به مناسبت هفته زن درمراکز فرهنگی مناطق دهگانه شهرداری در  حال برگزاری است.
حمیدی تصریح کرد: در این سلسله نشست‌ها سرفصل‌هایی همچون؛ آموزش جریان تفکر خلاق، رشد فکری نقادانه مخاطبین، افزایش سطح علمی اجتماعی مخاطبین، کتابخوانی، ایجاد نگرش فعالانه در بانوان، ایجاد زمینه جهت رشد معنوی افراد، آموزش روش مطالبه گری صحیح توسط  اساتید برجسته  وصاحب نظران مختلف  مورد بررسی قرار می‌گیرد.
حجت الاسلام احمد حمیدی با اشاره به جمعیت ۵۰ درصدی زنان در جامعه تاکید کرد: این قشر نقش تعیین کننده ای را در بنیاد خانواده و شکل گیری جامعه سالم و نوع ارتباطات، تعامل و فعالیت های اجتماعی برعهده دارد و با توجه به ویژگیهای خاص و مسایل و مشکلات مبتلابه آنان اقتضاء دارد  با برنامه ریزی های لازم به نحو موثر در جهت برآورد نیازهای بانوان هم در مجموعه درون سازمانی  و هم برون سازمانی اقدام شود.
این سلسله  نشست ها از روز  شنبه مورخه ۴/۱۲/۹۷ تا روز سه شنبه مورخه ۱۴/۱۲/۹۷در مراکز فرهنگی شهرداری تبریز برگزار خواهد شد و بانوان می توانند به صورت رایگان در این نشست ها شرکت نمایند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.