سمینار یک روزه علمی و تخصصی با عنوان”مجموعه قوانین اثر گذار بر شرکتها، سازمانها و کسب و کار در ایران” در تبریز برگزار می شود.
دبیر سمینار تخصصی “مجموعه قوانین اثر گذار بر شرکتها”، در تشریح این برنامه گفت: باتوجه به تصویب قانون اصلاح قانون مالیاتهای مستقیم در مجلس شورای اسلامی، دغدغه‌ها و سوالات اساسی گوناگونی در ذهن مخاطبان این قانون مهم، ایجاد شده که در راستای رفع ابهامات و سوالات اساسی مدیران مالی و سایر علاقمندان، این سمینار برگزار می شود.
طاهره عزیز زاده با تاکید بر اینکه به هر میزان مدیران شرکتها و بنگاههای اقتصادی بر قوانین و مقررات حاکم بر محیط کسب و کار ایران، اشرافیت و تبحر بیشتری داشته باشند، به همان میزان می توانند در افزایش موفقیت و رسیدن به اهداف شرکت خود سهیم باشند، اظهار داشت: در این راستا و به منظور بررسی قوانین مختلف در رابطه با بنگاههای اقتصادی و تغییرات جدید به وجود آمده در این قوانین، و ضرورت آشنایی به موقع مدیران و حسابداران از این قوانین، این سمینار تخصصی برنامه ریزی شده که توسط غلامحسین دوانی یکی از کارشناسان ارشد مالیاتی کشور به سوالات پاسخ داده خواهد شد.
وی افزود: از جمله موضوعات مورد بحث در این زمینه، قانون مالیات های مستقیم و غیر مستقیم، استفاده صحیح از قابلیت های قانونی جهت کاهش یا عدم پرداخت مالیات است که بر اساس آن، مؤدیان خواهند توانست با توسل به مواد قانونی، مالیات کمتری بپردازند و یا به طور کلی مالیاتی پرداخت ننمایند.
همچنین طاهره عزیز زاده از جمله بحث های مهم در سالهای اخیر را بحث قوانین حاکمیت شرکتی دانست که براي حصول اطمینان از ایفاي مسئولیت پاسخگویی شرکتها در مقابل عموم و افراد ذی نفع، اعمال نظارت و مراقبت در این زمینه است که یکی از بخش های این سمینار به بررسی علل فرو پاشی شرکتهاي بزرگ در سالهای اخیر و نقش حاکمیت شرکتی می پردازد.
دبیر این سمینار یک روزه تخصصی ادامه داد: جرائم و بخشودگی های مالیاتی و بیمه تأمین اجنماعی، بررسی اشتباهات رایج مدیران و شرکت ها در قراردادهای کار و بیمه، بررسی آسیب های وارده قراردادی به مدیران از دیدگاه مالیاتی و بیمه، بررسی نکات خاص تحریر دفاتر قانونی و اظهار نامه مالیاتی و امور قراردادها، از جمله محور های دیگر این کنفرانس است.
وی با اشاره به اینکه مخاطبان این دوره تخصصی اعضای هیئت مدیره، مدیران عامل، مدیران مالی و روسای حسابداری شرکتها ، حسابداران و حسابداران رسمی می باشند؛ گفت: سخنران این سمینار تخصصی استاد غلامحسین دوانی عضو انجمن های حسابداران خبره آمریکا، انگلیس، اروپا و ایران، بازرسان بین المللی، و عضو جامعه حسابداران رسمی ایران بوده که به سوالات و ابهامات این حوزه می پردازد.
گفتنی است؛ علاقمندان جهت دریافت فرم ثبت نام و اطلاع از سایر شرایط این کنفرانس، می توانند از طریق سایتwww.iauil.ac.ir اقدام و یا با شماره های 09378659783 و 04133419545 با دبیرخانه تماس حاصل کنند.
سمینار یک روزه علمی و تخصصی با عنوان”مجموعه قوانین اثر گذار بر شرکتها، سازمانها و کسب و کار در ایران” در تبریز در تاریخ 22 تیرماه برگزار و به شرکت کنندگان این دوره تخصصی گواهی معتبر دانشگاهی داده می شود.
کدخبر100024
انتهای پیام/

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.