تنیس روی میز

مسابقات تنیس روی میز جام شهدای انقلاب و شهدای مدافع حرم در فرهنگسرای بزرگ الغدیر برگزار شد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، مسابقات تنیس روی میز تحت عنوان جام شهدای انقلاب و شهدای مدافع حرم، به همت پایگاه های بسیج خواهران و برادران فرهنگسرای الغدیر برگزار شد.

مدیر فرهنگسرای الغدیر قبل از آغاز این دیدار گفت: یکی از راه های زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا برگزاری برنامه های متنوع و مختلف به نام آن هاست و هدف از برگزاری این مسابقات زنده نگه داشتن نام و یاد شهدای انقلاب و شهدای مدافع حرم است.

وی حضور در این مسابقات را نشان دهنده عشق و ارادت کارکنان شهرداری تبریز به شهدا عنوان کرد و افزود: همه ما وام دار خون شهدا هستیم و امیدوارم که با برگزاری چنین برنامه هایی به نام شهدا بتوانیم بخشی از دین مان را به آنان ادا کرده و حافظ خوبی برای آرمان های شهدای انقلاب و شهدای مدافع حرم باشیم.

شرکت کنندگان در این مسابقات هدف از حضور خود  را یاد شهدا، ایجاد روابط دوستانه، آشنایی بیشتر با همکاران و ایجاد انگیزه برای دیگر کارکنان شهرداری تبریز عنوان کردند و میزبانی فرهنگسرای الغدیر از این مسابقات را بسیار خوب و رضایت بخش اعلام کردند.

این مسابقات در سطح مناطق و سازمان های شهرداری تبریز برگزار شد و جواد بشقه ساز سرمربی و کاپیتان تیم تنیس شهرداری تبریز مسئولیت برگزاری و داوری این مسابقات را برعهده داشت.

جواد بشقه ساز از شهرداری منطقه ۸، محمد خوش خلق از سازمان آتشنشانی به ترتیب مقام اول و دوم و آقایان رامین حسن زاده از فرهنگسرای الغدیر و محمدرضا لطفی از سازمان عون بن علی مشترکا مقام سوم این سری از مسابقات را به خود اختصاص دادند.

 لازم به ذکر است که پس از پایان بازی از نفرات برتر این مسابقات از طرف فرهنگسرای الغدیر تجلیل به عمل آمد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.