دبیری

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: پیشنهاد کردیم همایش زنده نامان تبریز روز ۱۴ مرداد برگزار شود.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، شهرام دبیری با اعلام این مطلب اظهار کرد: شهرداری و شورای شهر تلاش دارند تا همایش زنده نامان تبریز را بسیار باشکوه برگزار کنند.

او با بیان اینکه پیشنهاد کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر برای تاریخ برگزاری این همایش ۱۴ مرداد است، افزود: زمان زیادی تا ۱۴ مرداد باقی نمانده اما قصد داریم در صورت موافقت اعضای شورای شهر این همایش را در همان زمان برگزار کنیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه شورای شهر و شهرداری تلاش دارند یک روز را به عنوان روز تبریز مصوب کنند، گفت: شهرداری و کمیسیون فرهنگی ۱۴ مرداد را به عنوان روز تبریز به شورای شهر پیشنهاد کرده اند.

دبیری افزود: ۱۴ مرداد در تقویم ملی کشور به عنوان روز مشروطه ثبت شده است و با توجه به نقش بی بدلیل مجاهدان تبریز در شکل گیری نهضت مشروطه، این تاریخ را برای روز تبریز مناسب می دانیم.

او  گفت: کمیسیون فرهنگی بر اساس پیشنهاد مطرح شده در نظر دارد با گروهی از فرهیختگان رشته های مختلف در این خصوص گفتگو کرده و بهترین تاریخ را به عنوان روز تبریز انتخاب کند.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز در پایان عنوان کرد: در نظر داریم در روز تبریز برنامه های مختلفی در شان تبریز برگزار کنیم. در صورتیکه ۱۴ مرداد به عنوان روز تبریز تصویب شود امسال برنامه هایی که برگزار می کنیم کمتر خواهد بود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.