منطقه 2.jpg

آیرال خبر- معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار منطقه ۲ تبریز از برگزاری ۶۰۰برنامه فرهنگی در طول سال جاری در سطح منطقه ۲ تبریز خبر داد.

 به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار و امور ارتباطات شهرداری منطه ۲تبریز،  هادی پور محمدی با تبیین رویکرد معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه ۲ تبریز و راهکارهای ارتقاء درصد نتیجه بخشی برنامه های فرهنگی در این حوزه اظهار داشت: برنامه ریزی و اقدامات فرهنگی این منطقه بر اساس دو محور آموزش و ایجاد اشتغال برای بانوان و مهارت آموزی در زمینه های مشاغل خانگی و رفع مشکلات اجتماعی و خانوادگی از طریق مشاوره های مختلف بهداشت فردی و روانی و تغذیه و مشاوره های خانوادگی و تربیت کودکان است.
وی با اشاره به اینکه  این برنامه ها توسط کارشناسان مجرب در خانه های فرهنگ بطور منظم و طبق برنامه پی گیری  می شود افزود: ارائه آموزش های شهروندی برای اعضاء خانه های فرهنگ و تدارک و تربیت برنامه های مختلف برای دانش آموزان مدارس در موضوعات و مناسبتهای مختلف با روش های مختلف رقابتی و هنری و کارگاهی انجام می گیرد.
معاون فرهنگی اجتماعی شهردار منطقه ۲ تبریز، با تقدیر از حمایت ها و تلاشهای معاون فرهنگی شهردار تبریز در راستای توسعه و ارتقاء شاخص های فرهنگ عمومی در شهر تبریز، تامین نیروی انسانی متخصص و کارآمد در مناطق شهرداری و توسعه مراکز فرهنگی و زیرساختهای تخصصی این حوزه حیاتی در سطح شهر را یکی از ضروریت های مدیریتی شهری کلانشهر تبریز دانست.
وی با اشاره به عملکرد یک سال این منطقه از شهرداری تبریز در حوزه فرهنگی و اجتماعی گفت: در سالجاری در مجموع ۶۰۰ برنامه متنوع در سطح منطقه در راستای آموزش شهروندی، آموزش سبک زندگی ایرانی و اسلامی و جلب مشارکت مردمی در برنامه ریزی و مدیریت شهری و همچنین پر کردن اوقات فراغت شهروندان در سطح منطقه اجرا گردیده است که با مشارکت بیش از ۶۰ هزار نفر از شهروندان همراه بوده است.
پور محمدی  با بیان اینکه فرهنگسرای بزرگ شهید رجایی در این منطقه در حال احداث و تکمیل هست افزود : این معاونت با در اختیار داشتن خانه فرهنگ نرجس خاتون(س)، خانه فرهنگ و سلامت  گلریز و ۶  باب کتابخانه، توانسته است در سطح منطقه ۲ کلانشهر تبریز خدمات ارزنده ای را به شهروندان ارائه نماید.
معاون فرهنگی اجتماعی منطقه ۲ شهرداری تبریز در پایان، گفت:  در سال ۹۸ تبیین و اجرای گام دوم انقلاب در حوزه فرهنگی هدف اصلی واحد فرهنگی می باشد که بیانیه گام دوم انقلاب یک نقشه راه کامل و قابل اجرا برای مردم و مسئولان است و اجرای کامل آن سربلندی نظام اسلامی را در پی خواهد داشت.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.