حمیدی

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز گفت: شهرداری تبریز با راه اندازی فرهنگسراهای خصوصی به دنبال ارتقاء فرهنگ شهروندی و بسترسازی مطلوب برای مشارکت شهروندان در امور شهری است.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، با حضور  حجت الاسلام احمد حمیدی معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز، فرهنگسرای خصوصی ارک تبریز همزمان با میلاد باسعادت امام رضا (ع) با استقبال اهالی فرهنگ، هنرمندان، مسئولین و شهروندان تبریزی شروع به کار کرد.
حجت الاسلام احمد حمیدی، افتتاح فرهنگسرا های خصوصی  را مشارکت دادن بخش خصوصی و فعالین حوزۀ فرهنگی و هنری درتحقق سیاست های فرهنگی، ارتقاء قابلیت ها و توانمندی های فردی و جمعی شهروندان و افزایش تعداد مراکز فرهنگی شهر تبریز به منظور سهولت در دسترسی به مراکز فرهنگی  دانست.
حمیدی با اشاره به اینکه معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز به عنوان ستاد سیاستگذار رسالتی مهم برای ارائه آموزش های شهروندی دارد، اظهار امیدواری کرد که با آغاز به کار فرهنگسراهای خصوصی  و سیاستگذاری های صحیح و اصولی در مراکز فرهنگی در آینده نزدیک بتوانیم جامعه سالم و شهروندانی قانون مدار داشته باشیم.
او افزود: آموزشهای شهروندی، توجه ویژه به هویت ملی و محلی شهروندان و مخاطبان، ترویج سبک زندگی ایرانی _اسلامی، جلب مشارکت های اجتماعی، تحکیم بنیان خانواده، ایجاد  نشاط اجتماعی از اولویت های مسائل فرهنگی است که باید با راهبردهای فرهنگی خلاقانه در راستای فرهنگ‌سازی گام برداریم.
حجت الاسلام احمد حمیدی همچنین در بازدید از نمایشگاه  جنبی این مراسم  ضمن ابراز خرسندی  از استقبال گسترده شهروندان  از کلاسهای آموزشی مراکز فرهنگی شهرداری اظهار کرد: این خدمات آموزشی و فرهنگی جهت آشنایی شهروندان برای ایجاد یک زندگی سالم و بانشاط و همچنین توانمندسازی بانوان در عرصه صنایع دستی در راستای کارآفرینی و غنی سازی اوقات فراغت در مراکز فرهنگی شهرداری تبریز به شهروندان ارائه می شود.
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز اقدامات شهرداری تبریز را در برگزاری انواع نمایشگاه ها در زمینه های هنری و صنایع دستی و برنامه‌های مستمر فرهنگ سراها و همایش‌های مختلف در خدمت ارتقای خودباوری فردی و اجتماعی و ایجاد زمینه‌های اشتغال و اقتصاد خانواده‌ها موثر دانست.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.