نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: بسیجیان عاشقانه به وظایف‌شان عمل می‌کنند و در بحران‌ها با بصیرت کامل حضور دارند.

به گزارش آیرال خبر، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم ظهر امروز در تجمع بسیجیان تبریز، بسیج را معراج اندیشه پاک اسلامی نامید و اظهار داشت: بسیج نماد گمنامی، بی‌نشانی، مظهر عظمت ملت و نیروی کارآمد است، از این‌رو تا بسیج را داریم این نظام شکست نخواهد خورد.

وی افزود: چنانچه در زمان دفاع مقدس بسیج را نداشتیم معلوم نبود سرنوشت جنگ به کجا ختم می‌شود و به دلیل همین سابقه‌ درخشان کشور مورد تهدید نظامی قرار نگرفته است.

امام جمعه تبریز با تاکید بر اینکه بسیجیان عاشقانه به وظایف‌شان عمل می‌کنند و در بحران‌ها با بصیرت کامل حضور دارند، عنوان کرد: بسیج با تکیه بر ایدوئولوژی انقلابی و توسعه ملی شکل گرفته و توانسته همه قومیت‌ها و اقشار مختلف را جهت تحقق اهدافی متعالی، گرد هم جمع و متحد کند.

وی خواستار توجه سپاهیان و بسیجیان به بیانیه گام دوم انقلاب شد و خاطرنشان کرد: گفتمان‌سازی کار کوتاه مدتی نیست بلکه حداقل میان مدت است و باید برنامه‌ریزی دقیقی صورت پذیرد؛ این بیانیه باید به برنامه و چارچوب مشخص تبدیل شود و همه دستگاه‌ها نسبتشان را با این بیانیه مشخص کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی در پایان سخنان خود با تقدیر از بصیرت مردم ولایت‌مدار آذربایجان، ابراز داشت: آفرین بر مردم آذربایجان و تبریز که پیشگام بودید و در روز اول، بیعت خود را اعلام ‌و صف خود را با دشمنان اسلام و عوامل آنها جدا کردید.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.