آیرال خبر- مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: در آستانه سال جدید و استقبال از نوروز برنامه ریزی‌های لازم برای بسیج کلیه امکانات ناوگان اتوبوسرانی برای خدمات رسانی ویژه انجام یافته است.
به گزارش آیرال خبر، فرخ جلالی در جلسه شواری معاونین با تاکید بر استمرار خدمات رسانی در ناوگان حمل ونقل عمومی تصریح کرد: در آستانه سال جدید و استقبال از نوروز برنامه ریزی‌های لازم برای بسیج کلیه امکانات ناوگان اتوبوسرانی جهت خدمات رسانی ویژه انجام یافته است.
جلالی افزایش ساعات کاری اتوبوسرانی در روزهای پایانی سال، راه اندازی اتوبوس‌های گردشگری ویژه نوروز ۹۸، نظافت و رسیدگی به تجهیزات و مبلمان شهری اتوبوسرانی از جمله رنگ آمیزی سایه‌بان‌ها و بهسازی ایستگاهای اتوبوس و رسیدگی به وضیعت ظاهری اتوبوس‌ها را از جمله اقدامات مهم اتوبوسرانی در آستانه سال نو برشمرد.
وی افزود: با توجه به ترافیک معابر تبریز به ویژه در روزهای اسفند ماه حداکثر توان ناوگان اتوبوسرانی تبریزدر خدمت شهروندان بوده و از اول اسفندماه جاری تا سیزده فروردین سال ۹۸  کلیه کارکنان اجرایی اعم از اتوبوسرانان و عوامل فنی و پشتیبانی با آماده باش کامل به خدمات رسانی  مشغول هستند.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از شهروندان درخواست کرد با مدیریت زمان سفر و عدم استفاده از وسایل نقلیه شخصی و بهره‌گیری از ناوگان حمل و نقل شهری زمینه خدمت رسانی مطلوب‌تر را برای خدمت‌گزاران در شرکت واحد فراهم کنند.
جلالی در پایان تصریح کرد: گشتهای نظارتی نیز با همکاری مسئولین پایانه‌های اتوبوسرانی بر نحوه خدمات رسانی و عملکرد اتوبوس‌ها  و رفع مشکلات احتمالی نظارت کامل می کنند تا بتوانیم رضایت حداکثری همشهریان را کسب کنیم.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.