آیرال خبر- صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی با برنامه های متنوع و رنگارنگ به استقبال طولانی ترین شب سال می رود.

به گزارش آیرال خبر به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی در معاونت های صدا، سیما و رادیو برون مرزی برنامه های متنوعی برای شب یلدای مخاطبان تدارک دیده شده است.

شبکه تلویزیونی سهند در شب یلدا برنامه ” کندیمیز ” را از ساعت ۲۰:۱۵ به مدت ۵۵ دقیقه به روی آنتن برده و در ادامه برنامه شبانگاهی “گئجه لر” را از ساعت ۲۱:۱۵ مشتمل بر آیتم­ها و میهمانان ویژه از حوزه های مختلف هنری و مردمی و با محوریت موضوع صله ارحام و رسیدگی به اقوام و آشنایان لحظاتی به یادماندنی برای بیننده های خود به صورت زنده پخش می کند. همچنین پخش فیلمهای سینمایی مناسب این شب ، و فیلم های تلویزیونی ” بیزیم چله ” و ” چله قارپوزی ” از دیگربرنامه های این شبکه استانی است.

صدای مرکز آذربایجان شرقی هم با پخش برنامه ” جمعه نغمه سی ” به صورت ویژه  از عصر آخرین جمعه و آخرین روز پاییز به استقبال طولانی ترین شب سال می رود. رادیو تبریز در ادامه با پخش ویژه برنامه شب یلدا ، عشق فسانه سی، یلدای مهربانی و رله شبهای ایران با محوریت شب یلدا  سعی می کند اوقاتی به یادماندنی و شیرین برای مخاطبان خود خلق کند. همچنین ویژه برنامه شب یلدا به مدت ۶۰ دقیقه کاری از رادیو مراغه است که در این شب برای شنونده های صدای استانی پخش می شود.

همچنین رادیو برون­ مرزی مرکز تبریز ویژه برنامه های “اسلام غنچه لری” از گروه کودک و نوجوان، ویژه برنامه ۴۰ دقیقه ای چله گجه سی، نمایشنامه شاد و طنز “چله شورباسی” و “سلام دینله ییجی” را برای مخاطبان قفقازی و جمهوری آذربایجان تدارکات دیده است.

 

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.