احد میرزایی

آیرال خبر- تیم فوتبال شهرداری تبریز خود را برای دیدار هفته بیست و دوم برابر مس رفسنجان آماده می کند و این در حالی است که بازیکنان این تیم در شرایط روحی روانی بسیار خوبی قرار دارند.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، تمرینات تیم فوتبال شهرداری تبریز این روزها با صمیمیت و همدلی خاصی دنبال می شود و شاگردان حیدر جعفری خود را آماده مصاف با مس رفسنجان می کنند تا همچون بازی رفت بتوانند حریف خود را با نتیجه پرگل شکست دهند.

در این خصوص احد میرزایی سرپرست تیم فوتبال شهرداری تبریز در گفتگو با شهریار با اشاره به وضعیت خوب این تیم در آستانه بازی با مس رفسنجان، گفت: خوشبختانه با توجه به وضعیت خوب تیم شهرداری تبریز همدلی، اتحاد و دوستی در این تیم موج می زند و ما در بهترین شرایط روحی روانی قرار داریم.

وی ادامه داد: اخبار کذب و دور از واقعیتی که اخیرا در مورد تیم شهرداری تبریز منتشر شده، ناشی از ضعف، دروغ پردازی و شیطنت های افرادی خاص و بطور مشخص از طرف دشمنان تیم شهرداری تبریز است که البته به طور جدی پیگیر شناسایی این افراد و برخورد قاطع با آنها هستیم.

میرزایی عنوان کرد: با این حال تمرکز کادرفنی و بازیکنان تیم شهرداری تبریز روی بازی های آینده است و اکنون همه اعضای تیم هم قسم شده اند که با پیروزی مقابل مس رفسنجان پاسخ محکمی به این حاشیه سازی ها بدهند.

تیم فوتبال شهرداری تبریز روز چهارشنبه هفته جاری به دیدار تیم مس رفسنجان می رود. دیدار رفت با پیروزی سه بر صفر شاگردان حیدر جعفری در خانه حریف همراه بود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.