تبریز

۳ پروژه عمرانی و خدماتی در شهرک خاوران همزمان با هفته دفاع مقدس به بهره برداری می رسد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، در جهت آماده سازی بستر های لازم جهت تکمیل زیر ساخت های اساسی در شهرک خاوران، در روزهای آتی و همزمان با هفته ی دفاع مقدس، سه پروژه ی عمرانی و خدماتی به بهره برداری می رسد.

در این راستا اتصال اتوبان پیامبر اعظم(ص) به بلوار ۶۵ متری خاوران (رمپ های ورودی و خروجی بطول ۱۲۰۰ متر)، احداث و تکمیل کمربند میانی شهرک خاوران بطول(۳/۷کیلومتر) و همچنین احداث منبع بتنی آب ۱۰۰۰ متر مکعبی، آماده ی بهره برداری و افتتاح است.

با بهره برداری از رمپ های ورودی و خروجی شهرک خاوران از مسیر اتوبان پیامبر اعظم(ص) بطول ۱۲۰۰ متر، فاز نخست این کریدور نهائی گردیده و در فاز بعدی، با تکمیل پل بزرگ خلعت پوشان، این کریدور تا میدان بسیج ادامه خواهد داشت.

مهمترین پروژه ی آماده ی بهره برداری در هفته ی دفاع مقدس، رینک مرکزی یا کمربند میانی شهرک خاوران می باشد که بعنوان یکی از شریانهای اصلی، راههای دسترسی به نقاط مختلف این شهرک فراهم کرده و بسترسازی جهت ساخت و ساز ۸۰۰ قطعه با کاربری های مختلف و مصوب فراهم می شود.

همچنین کانال جمع آوری آبهای سطحی بطول۳ کیلومتر، ساختمان آتش نشانی و پل عابر گذر باغ یعقوب از اهم دیگر پروژه های در حال اجرا در سطح حوزه ی شهرداری منطقه۹ است که تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.